✅ بازدید از ادارات شهرستان

✅ بازدید سرزده فرماندار از ادارات شهرستان

✅ بازدید سرزده فرماندار از ادارات شهرستان

 

✅ بازدید سرزده فرماندار از ادارات شهرستان

 

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، "حجت اله اکبری" با هدف بررسی وضعیت ادارات، روند کاری و چگونگی برخورد کارکنان با ارباب رجوع از چندین اداره سطح شهرستان به صورت سرزده بازدید نمود.

 

 

✳️ فرماندار ایوان هنگام حضور در ادارات شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این مراکز را مورد بررسی قرار داد و در راستای رسیدگی به مشکلات مردم در سطح ادارات و نحوه خدمت رسانی به آنان از ادارات؛ منابع طبیعی و آبخیزداری، محیط زیست و امور عشایری شهرستان بازدید نمود.

 

✳️ مقام عالی شهرستان از نحوه عملکرد مدیران و پرسنل اداره در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی های ادارات، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان عنوان کرد.

 

✳️ فرماندار شهرستان ایوان تأکید کرد: ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم باید الگو باشند، زیرا بهبود خدمات مسئولان به مردم، مصداق عملی تکریم ارباب‌رجوع است و این بازدیدها به صورت آشکار و پنهان از ادارات به طور مستمر صورت می‌گیرد.

✳️ وی، هدف از این بازدید‌ها و سرکشی‌های سرزده را ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات دولتی به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات بیان کرد و یادآور شد: نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که در این شهرستان برای ارتقا سطح کیفی خدمات دولتی به مردم ادامه خواهد یافت.

✳️ اکبری، پس از حضور در میان مراجعین ادارات مذکور ضمن استماع مشکلات آنان از مدیران مربوطه خواست که از طریق راهکار های قانونی و در اسرع وقت درخواست های ارباب رجوع را مرتفع نمایند.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است