✅ جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ایوان

✅ جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ایوان به ریاست فرماندار برگزار گردید.

✅ جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ایوان به ریاست فرماندار برگزار گردید.

 

✅ جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان ایوان به ریاست فرماندار برگزار گردید.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، رأس ساعت ۱۳ بعدازظهر امروز دو‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ جلسه کارگروه گندم، آرد و نان به ریاست فرماندار شهرستان ایوان و با حضور مدیران ادارات مربوطه و اتحادیه نانوایی ها در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

 

✅ فرماندار شهرستان ایوان بر تشدید نظارت ها و بازرسی ها تأکید کرد و افزود: ساماندهی، تأمین و توزیع آرد و نظارت بر کیفیت و پخت نان باید از اولویت های مهم کارگروه ساماندهی آرد و نان و کمیته نظارت این شهرستان درجهت رضایت‌مندی شهروندان باشد.

❇️ وی رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی توسط نانوایی ها را از ضروریات دانست و از کمیته نظارت و بازرسی بهداشتی خواست تا به این مهم نیز توجه ویژه نمایند و در صورت هر گونه تخلف توسط شبکه بهداشت، واحد متخلف پلمپ گردد.

 

❇️ وی در ادامه اظهار داشت، در خصوص فرسودگی دستگاه های پخت نان و همچنین تعویض درب ها به سکوریت(شیشه ای)، با استان مکاتباتی صورت گرفته و با موافقت استاندار محترم، تسهیلاتی با درصد پایین در اختیار این واحدها قرار می گیرد تا با تعویض دستگاه‌های فرسوده به انواع پیشرفته، کیفیت پخت نان بهبود پیدا کند.

👈 همچنین در مورد شیفت کاری و روزهای تعطیلی نانوایی ها تأکید شد، هیچ خبازی حق ندارد خود سرانه، ساعات پخت نان را تغییر و یا تعطیل کند و در صورت مشاهده تعطیلی خودسرانه، سهمیه آرد در ماه های آینده کسر خواهد شد.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است