۱۷ سری جهیزیه

✅ ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان ایوان اهدا شد.

✅ ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان ایوان اهدا شد.

 

✅ ۱۷ سری جهیزیه به نوعروسان ایوان اهدا شد.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، به مناسبت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۱۷ سری جهیزیه در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

 

✳️ حجت اله اکبری در آیین اهدای جهیزیه به زوج های جوان شهرستان ایوان گفت: کمیته امداد امام(ره) از جمله اولین نهادهایی است که پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.

✳️ وی بیان داشت: این میزان جهیزیه با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار در چند نوبت امسال اهدا شده است.

 

✅ در ادامه مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گفت: جهیزیه‌ های اهدایی شامل پنج قلم کالای اساسی و مورد نیاز جوانان از جمله؛ یخچال، اجاق گاز، ماشین لباس شویی، جاروبرقی و تلویزیون بوده است، و به نوعروسان عزیز تحویل گردیده است.

✳️ وی اظهار داشت؛ در سال جاری تعداد ۸۵ نوعروس تحت حمایت جهت دریافت جهیزیه تشکیل پرونده داده اند، که از این تعداد ۴۹ سری تامین وبه نوعروسان تحویل شده است، و تعداد ۳۶ سری دیگر هم تا پایان سال تامین و واگذر خواهد شد.

✳️ حمید ایراندوست ضمن تقدیر از خیرین و مؤسسات خیریه که در تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت یاریگر امداد بوده اند گفت، این تعداد جهیزیه نیز توسط بنیاد برکت تامین گردیده است.

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است