جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا

✅ جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا شهرستان ایوان به ریاست فرماندار برگزار گردید.

✅ جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا شهرستان ایوان به ریاست فرماندار برگزار گردید.

 

✅ جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا شهرستان ایوان به ریاست فرماندار برگزار گردید.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، صبح امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴، رأس ساعت ۸ صبح، جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و با حضور مدیران ادارات عضو در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

✅ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، امروز در نشست قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا اظهار داشت: شیب مثبت درگیری کشور و شهرستان با بیماری کرونا رو به افزایش است و ایوان بر اساس رنگ بندی ها در وضعیت قرمز قرار دارد.

✳️ وی افزود، با توجه به دستورالعمل های قرارگاه عملیاتی مبارزه باکرونا بایستی همه مدیران به میدان مبارزه با این ویروس منحوس بیایند و پروتکل های بهداشتی، مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. 

✳️ همچنین اظهار داشت؛ دستگاه های اجرایی، بانک ها و مدارس تهویه هوا و موازین بهداشتی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا علاوه بر حفظ سلامت کارکنان، دانش آموزان و ارباب رجوع، خللی در انجام وظایف بوجود نیاید، همچنین مدیران موظف اند لیست کارکنانی که تزریق واکس انجام دادند به فرمانداری ارسال نمایند. 

✳️ رئیس ستاد کرونا در شهرستان ایوان با اشاره به اینکه مردم از عادی انگاری بپرهیزند، اضافه کرد: توصیه می شود مردم در صورت تزریق واکسن، دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و حتماً ماسک بزنند چرا که طبق توصیه متخصصان واکسن به تنهایی ایمنی ایجاد نمی کند.

✳️ فرماندار ایوان بیان داشت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مقام معظم رهبری بایستی درسی برای تمامی مردم و مسؤولان باشد.

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است