✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، 8 اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی را تبریک گفت.

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، 8 اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی را تبریک گفت.

 

✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی

 

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، 8 اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی را تبریک گفت.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، متن کامل پیام به این شرح است:

 

              « بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

 🇮🇷🇮🇷 تربیت اسلامی، با ویژگی‌های خاص و بُعد متعالی خود تضمین کننده سعادت انسان‌ها در همه عمر است  لذا فراگیری علمی و تخلق عملی به آن، با شیوه‌های منطقی و در چهارچوب برنامه‌های آموزشی و تربیتی، امری لازم  و ضروری است.

🇮🇷 سیره انبیاء عظام و ائمه اطهار (ع) مشحون از مباحث پرورش انسان برای رسیدن به کمال بی نهایت انسانی است و غایت اصلی تعلیم و تربیت اسلامی قرب الی الله است.

🇮🇷 براساس مکتب انسان ساز اسلام که در صدر مکاتب فلسفی و تربیتی قرار دارد، آموزش مقدمه تربیت و تربیت مقدم بر آموزش است. در قرآن کریم نیز هرجا بحث علم هست، قبل از آن بحث تزکیه مطرح گردیده است و این نشان از آن دارد که ابعاد علمی و تربیتی لازم و ملزوم همدیگرند و در صورتی که ایمان، علم و عمل صالح باهم در یک انسان مجتمع شوند، حیات طیبه که در سند تحول بنیادین نیز بر آن تأکید گردیده است، محقق خواهد شد.

 🇮🇷 بدون تردید در دنیای امروز با توجه به تغییر و تحولاتی که در جوامع مختلف صورت گرفته از جمله دگرگونی‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، مسأله مهم «تربیت» و جایگاه آن بیش از پیش باید مورد توجه صاحب‌نظران تعلیم و تربیت قرار گیرد.

 🇮🇷 پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نهاد مقدس امور تربیتی با اهدافی بلند و با دستان پرتوان بزرگانی چون شهیدان رجایی و باهنر شکل گرفت.

 🇮🇷 امور تربیتی شجره طیبه‌ای است که در گستره آموزش و پرورش کشور روییده و آثار و برکات معنوی آن، جان و دل گل‌های بوستان عشق و ایثار و جویای ارزش‌های دینی و انقلابی را شور و شعور بخشیده است.

🇮🇷 پرچمداران این نهاد مقدس مربیان دلسوز و مخلصی بودند که با وفاداری و تعهدی که به انقلاب داشتند عاشقانه به تربیت دانش‌آموزان مبادرت ورزیدند.

🇮🇷 امروز در گام دوم انقلاب اسلامی، دستگاه تعلیم و تربیت با مبنا قرار دادن بیانیه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که دارای ابعاد تربیتی است و جوانان مخاطب اصلی آن هستند، در مسیر تحقق اهداف بلند سند تحول بنیادین حرکت می کند.

 

🌹 اینجانب، ضمن تبریک روز امور تربیتی و هفته  تربیت اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای فرهنگی و دانش آموز، امیدوارم با عنایات خداوند و تأسی از آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همگام با دولت مردمی و انقلابی تراز انسان کامل در نهاد مقدس آموزش و پرورش هر روز بیش از پیش بالنده تر و پویا گردد.

 

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

 

                     حجت اله اکبری

              فرمانداری شهرستان ایوان

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است