✅ بررسی مشکلات 7 واحد تولیدی شهرک صنعتی ایوان،

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات 7 واحد تولیدی شهرک صنعتی ایوان،

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات 7 واحد تولیدی شهرک صنعتی ایوان،

 

✅ بررسی مشکلات 7 واحد تولیدی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ایوان،

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات 7 واحد تولیدی شهرک صنعتی ایوان، به ریاست دکتر عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام، اکبری فرماندار شهرستان ایوان و با حضور تعدادی از مدیران کل استان، بانک های عامل استان، ادارات عضو شهرستان و مدیران عامل واحد‌های تولیدی مربوطه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

✳️ در ابتدای جلسه اکبری فرماندار ایوان، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک بمناسبت بیست و هفتم رجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد(ص)، این روز را به محضر حضرت بقیه الله اعظم صاحب عصر و زمان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری، رونق تولید و افزایش اشتغال را جزء برنامه های اولویت دار این کارگروه دانست و اظهار داشت؛ اعضای کارگروه رفع موانع تولید، زمینه سازی و فراهم نمودن شرایط برای سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و رونق تولید می باشد و همه باید در راستای تحقق آن تلاش نمایند.

✳️ وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری، بنام سال(تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها)، و تداوم سیاست های اقتصادی مسئولان برای رفع موانع تولید را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد، همواره در مسائل بین دستگاه های دولتی و واحدهای تولیدی، حامی و پشتیبان بخش تولید بوده و خواهم بود.

✳️ اکبری همچنین توجه به رفع مشکلات زیر ساختهای واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی دستگاه های مربوطه گفت، دستگاه های دولتی باید از بخش خصوصی در این عرصه به صورت جدی حمایت کنند.

✳️ وی در ادامه با تأکید بر اینکه عمده مشکلات اکثر واحدهای صنعتی تولیدی در حوزه های؛ امور بانکی، مشکلات شرکاء، مشکل مواد اولیه و صادرات محصولات تولیدی و سرمایه در گردش می باشد که از دستگاه های اجرایی خواست نهایت همکاری، هماهنگی و مساعدت را به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان داشته باشند.

 

✳️ در ادامه دکتر عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در این جلسه با اعلام اینکه یکی از مهترین برنامه ها برای رفع موانع تولید و کمک به واحدهای تولیدی در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور در شهرستانهای استان است افزود: در این جلسات مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در بخش صنعت، کشاورزی، خدمات، گردشگری در زمینه های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و در جلسه امروز مشکل برخی از واحدها برطرف و مشکل تعدادی دیگر نیز با انجام کارشناسی های لازم در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

✳️ وی گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی انتظار می رود، مدیران کل استان و مدیران شهرستانی از تمامی ظرفیت‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بهبود و گره‌گشایی در راستای جهش تولید گام بر دارند.

✳️ دکتر عباسی تصریح کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از اهمیت و نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی استان و شهرستان و نیز تاثیرات مثبتی در رونق تولید و حل مشکلات بخش تولیدی دارد.

 

✳️ لازم به ذکر است؛

 👈 در این جلسه مسائل و مشکلات 7 واحد تولیدی صنعتی، کشاورزی، از سوی نمایندگان واحدهای تولیدی حاضر در این جلسه مطرح و رؤسای دستگاه های مربوطه مسائل و موضوعات مرتبط با این واحدها را بیان و راهکارهای لازم برای برون رفت از مشکلات آنان را عنوان نمودند.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است