✅ پیام تبریک فرماندار ایوان

✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت اعیاد شعبانیه

✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت اعیاد شعبانیه

 

✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت اعیاد شعبانیه

 

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، در پیامی فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، متن کامل پیام به این شرح است:

 

     🌸🌸« بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »🌸🌸

🌹 شعبان، ماه دعا و مناجات با خدا و فرصتی برای تهذیب و آمادگی برای ورود به ضیافت الهی است.

این ماه عزیز مزین به انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت است که با طلوع نورانی شان، روشنی بخش دلها و دیدگان مؤمنین گردیده‌اند. سوم‌ شعبان فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، چهارم شعبان ولادت قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز پنجم آن مصادف با تولد پرنور سید الساجدین حضرت امام زین العابدین علیه السلام است.

 

🌹 نامگذاری سالروز ولادت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام به نام روز جانباز امری نیکو و مبارک است که توانسته است با تأسی از آموزه های پربار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن مؤثر باشد و افقی روشن را در آتیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید و پاسداران سبز قامت و جانبازان سرافراز این سرزمین که نمادی از هویت، آزادگی و مقاومت هستند همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن در دفع شر اجانب تاثیر بسزایی داشته و توانسته اند به نحو شایسته مدافع مردم و میهن اسلامی باشند.

 

🌹 اینجانب، فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و نیز پنجم شعبان ولادت با سعادت حضرت امام سجاد علیه السلام را به مردم ولایی و شریف شهرستان ایوان به ویژه به پاسداران و جانبازان پر افتخار این دیار و خانواده های مکرم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده، و از درگاه خداوند متعال برای همگان توفیق روز افزون و سربلندی در پرتو نعمت نظام جمهوری اسلامی مسئلت دارم.

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

 

                     حجت اله اکبری

              فرمانداری شهرستان ایوان

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است