✅ جلسه شورای ترافیک

✅ جلسه شورای ترافیک شهرستان ایوان با حضور فرماندار برگزار شد.

✅ جلسه شورای ترافیک شهرستان ایوان با حضور فرماندار برگزار شد.

 

✅ جلسه شورای ترافیک شهرستان ایوان با حضور فرماندار برگزار شد.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان، جلسه شورای ترافیک شهرستان ایوان به ریاست فرماندار و دیگر اعضاء شورا به منظور پیگیری مصوبات جلسه قبل و بررسی مسائل حوزه ترافیکی شهرستان ایوان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

✳️ فرماندار ایوان در این جلسه بیان نمود که اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه ای شود.

✳️ حجت اله اکبری عنوان کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری و برون شهری دارد. 

✳️ فرماندار در بحث جدا سازی خیابان اصلی، اظهار داشت: در مرحله اول باید کارشناسی لازم صورت گیرد سپس در صورت توجیه فنی اجرایی شود.

✳️ اکبری تصریح کرد: روابط عمومی شهرداری نقش مهمی در اطلاع رسانی و شفاف سازی خدمات شهری برعهده دارد، اگر اطلاع رسانی کامل و دقیق باشد، در حل بسیاری از مشکلات، مردم مسئولین را یاری می کنند.  

✳️ در ادامه جلسه رئیس شورای ترافیک گفت: در بحث ساماندهی دستفروشان و بازار شب عید در محل بازارچه اقدام صورت گیرد، همچنین در بحث ایمن سازی مسیر منتهی به حاجی حاضر، نصب تابلو و علایم هشدار دهنده و چراغ چشمک زن در نقاط ضروری توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده انجام گیرد.

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است