✅ دیدار فرماندار جانبازان سرافراز شهرستان

✅ دیدار فرماندار شهرستان ایوان با جانبازان سرافراز شهرستان به مناسبت روز جانباز

✅ دیدار فرماندار شهرستان ایوان با جانبازان سرافراز شهرستان به مناسبت روز جانباز

 

✅ دیدار فرماندار شهرستان ایوان با جانبازان سرافراز شهرستان به مناسبت روز جانباز

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان: به مناسبت روز جانباز، حجت اکبری فرماندار شهرستان به همراه حجت الاسلام احمدیان امام جمعه موقت ایوان، فرماندهان نظامی و انتظامی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با سه تن از جانبازان سرافراز شهرستان، (آقایان: عباسیان جانباز 70 درصد، بیگ خانی جانباز 60 درصد و پورحسن جانباز 50 درصد)، دیدار و گفتکو کردند.

 

✳️ اکبری، در این دیدارها اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز جانباز را به محضر رهبر فرازانه انقـلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، و جانبازان سرافراز تبریک گفت و اظهار داشت؛ شما عزیزان که در راه عزت اسلام و عظمت کشور اسلامی‌‎ ‌‏به پا خواسته اید و در راه دفاع از میهن، در مقابل آماج دشمن سینه را سپر کرده اید، و شما ‌‎جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا نموده اید و آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.

✳️ فرماندار ایوان افزود، وجود با بركت این عزیزان باعث زنده شدن ارزش ها و ياد و خاطره ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس است. لذا خدمت به جانبازان دارای اجر عظيم در درگاه خداوند سبحان است. 

✳️ اکبری بیان نمود، دیدار با ایثارگران و خانواده های شهدا به مسئولین روحیه مضاعف می بخشد و مسئولین با تمام توان خود برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به خانواده های شهداء و جانبازان تلاش می كنند.

✳️ وی افزود، این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، امام خمینی (ره) جانبازان را شهیدان زنده نامیده و فرمودند: «جانبازان، انسان هایی هستند که در سخت ترین دوران کشور شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت نمودند. ما به جانبازان، به عنوان شهیدان زنده انقلاب اسلامی افتخار می کنیم».

✳️ در پایان لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود به این جانباز سرافراز اهدا گردید.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است