✅ جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایوان

✅ برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان ایوان

✅  برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان ایوان

 

✅ برگزاری جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان ایوان

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان ایوان به ریاست فرماندار ایوان، اعضای این شورا و جمعی از ایثارگران دوران دفاع مقدس در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان ایوان برگزار شد.

 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان در این جلسه برضرورت پاسداشت آرمان های شهدا تأکید کرد و گفت: ما هرچه داریم از شهداء است و امروز برای اقتدار ایران اسلامی باید مقام شهدا و اهداف آنها در قالب برنامه های مختلف فرهنگی به نسل آینده انقلاب اسلامی انتقال یابد.

✳️ وی گفت، یادمان شهدا در خور و در شأن این شهدای گمنام که جان خود را فدا نمودند نیست، ان شاءالله به صورت اصولی بازسازی آن انجام می‌شود، که ما شرمنده شهدا نشویم. در بحث یادمان تنگ کوشک در جلسه ای که به ریاست استاندار برگزار شد، این موضوع را مطرح نموده ام، که با دستور ایشان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

✳️ فرماندار شهرستان ایوان با تأکید بر برگزاری منظم دیدار با خانواده های معزز شهدا گفت: دیدار با خانواده های شهدا موجب حفظ روحیه ایثار و شهادت در جامعه می گردد، انتظار می رود تمام مدیران پای کار باشند و شرکت نمایند.

✳️ وی همچنین با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت نباید در جامعه کمرنگ شده و به فراموشی سپرده شود، گفت: نگاه مدیران به جامعه ایثارگران باید واقع‌ بینانه باشد نه از روی رفع تکلیف. 

✳️ در پایان حجت اله اکبری فرماندار ایوان اظهار داشت؛ بنا به پیشنهاد مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، سالن اجتماعات این فرمانداری مزین به نامگذاری به نام سـردار سپـهبد شهید حـــاج قــاســم ســـلیـمانـے گردید.

✳️ رستمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، نیز در این جلسه برضرورت توسعه برنامه های فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگی ایثار و شهادت شد و گزارشی از آخرین وضعیت مربوط به مشکلات و اقدامات در این حوزه را ارائه و اعضای حاضر در جلسه نیز اقدامات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

 

👈 گفتنی است؛

♻️ در پایان جلسه توسط یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس از ستار رستمی رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران تجلیل بعمل آمد.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است