✅ جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان ایوان

✅ جلسه شورای ورزش همگانی به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان

✅  جلسه شورای ورزش همگانی به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان

 

✅ جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان ایوان

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای ورزش همگانی به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و با حضور سعید خسروی نژاد رئیس هیئت های ورزش همگانی استان ایلام، آیت اله یاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، عادل غلامی رئیس هیئت های ورزش همگانی شهرستان اعضای هیئت رئیسه و رؤسای کمیته های هیئت در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری ایوان برگزار گردید.

 

✳️ در این جلسه ابتدا حجت اله اکبری فرماندار ایوان به اهمیت و جایگاه ورزش به عنوان یکی از ابزارهای ایجاد نشاط در جامعه نام برد و گفت: هدف از تشکیل جلسه شورای ورزش همگانی، همفکری، هم اندیشی و استفاده از دیدگاه های اعضای شورای ورزش جهت توسعه ورزش شهرستان می باشد و با توجه به استعدادهای ورزشی شهرستان ایوان رسالت اعضاء شورای ورزش این است که تلاش کنند ورزش شهرستان به جایگاه اصلی خودش برسد.

✳️ اکبری افزود: توسعه زیر ساختهای ورزشی بویژه ورزشهای همگانی موجب روی آوردن اقشار مختلف جامعه و جوانان به ورزش می شود و سرمایه گذاری در این زمینه ضمن بالا بردن سطح سلامت جسمی، نشاط و شادابی اجتماعی را به دنبال دارد.

✳️ وی افزود: در سالیان اخیر افتخارات زیادی در ورزشهای انفردای و تیمی توسط ورزشکاران و باشگاه ها و هیاتهای ورزشی شهرستان کسب شده است و باید از امکانات موجود حداکثر استفاده را ببریم و با توجه به رابطه توسعه ورزش و کاهش آسیب های اجتماعی، همه نهادها و دستگاه های اجرایی باید در توسعه ورزش شهرستان تلاش نموده تا شاهد آسیب های اجتماعی کمتری باشیم.

 

♻️ در ادامه؛ یاسمی رئیس اداره ورزش و غلامی رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته و برنامه های آینده ورزش همگانی شهرستان را ارائه نمودند.

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است