✅ بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های گاوداری

✅ بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های گاوداری در جلسه ای با حضور فرماندار ایوان

✅ بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های گاوداری در جلسه ای با حضور فرماندار ایوان

 

✅ بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های گاوداری در جلسه ای با حضور فرماندار ایوان

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه ای به ریاست حجت اله اکبری فرماندار ایوان و با حضور رحیمی معاون سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، شکری معاون توزیع نهاده ها و قدم خیری رئیس اتحایه دامداران استان، صفری معاون عمرانی فرمانداری ایوان، کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از مالکان واحد‌های گاوداری نیمه صنعتی، در محل فرمانداری ایوان، در ادامه پیگیری ها و جلسه قبلی در خصوص ساماندهی نهاده های دامی و مسائل مرتبط با این حوزه بررسی، تبادل نظر و تصمیم گیری شد. 

 

 ✳️ در این جلسه ابتدا حجت اله اکبری فرماندار ایوان، با توجه به اینکه نهاده های دامی به اندازه کافی وجود دارد، ابراز داشت: توزیع نهاده های دامی در شهرستان هم متناسب با میزان تعداد دام سبک و سنگین به دامداران تعلق می گیرد.

✳️ اکبری؛ با اشاره به مشکلاتی که در تهیه، تأمین و توزیع نهاده ها و همچنین نارضایتی دامداران وجود داشت اظهار داشت: باید بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلساتی که در این رابطه برگزار شده اقدام و نظارت دقیق بر توزیع عادلانه توسط متولیان امر انجام شود.

 

♻️ گفتنی است.

👈 رحیمی معاون سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه گزارشی از نحوه تهیه، توزیع و آنالیز نهاده های تحویل شده به گاوداری ها ارائه نمود، و قول مساعد مبنی بر تأمین نهاده های مورد نیاز شهرستان در روزهای آینده داد.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است