✅ جلسه شورای اداری

✅ برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان

✅ برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان

 

✅ برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان

 

 ✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای اداری شهرستان ایوان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و با حضور مدیران ادارات در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری ایوان برگزار شد.

 

✳️ در این جلسه حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان گفت: طی سال ۱۴۰۰ کشور با مشکلاتی روبرو شد یکی از این مشکلات درگیری کشور با ویروس منحوس کرونا بود که بسیاری از اعضای جامعه را درگیر خود کرد در این بین پرسنل درمان در جبهه سلامت حضوری مقتدرانه ای را از خود نشان داد.

 

اکبری افزود: در ایام تعطیلات نوروز ادارات نسبت به برقراری کشیک اقدام کنند و باید پاسخگوی نیازها و مراجعات مردم در این ایام باشند.

✳️ وی گفت، رفع نارضایتی های مردم باید دستور کار مدیران ادارات باشد چرا که مردم با مشکلاتی روبرو هستند که همه وظیفه داریم که در راستای رفع آنان تلاش نماییم.

✳️ فرماندار بیان نمود، عملکرد مدیران زیر ذره بین خواهد بود بخصوص ستاد بحران در ایام نوروز باید در دسترس باشند و از مدیران پذیرفتنی نیست که وظایف محوله را رها نمایند. 

✳️ نظارت بر بازار شهرستان همچنان باید در دستور کار دستگاه های مرتبط باشد چرا که در ایام نوروز ممکن است عده ای در این بازه زمانی سوء استفاده‌ نمایند.

✳️ در ایام نوروز بر نانوایی ها نظارت ویژه ای صورت گیرد. عدم نظارت بر نانوایی ها از نهادهای مربوطه پذیرفتنی نیست.

✳️ امروز شاهد تغییراتی در سطح مدیریت شهرستان هستیم که در راستای بهره گیری از ظرفیت ها و ارائه خدمت بیشتر به مردم خواهد بود.

 

👈 لازم بذکر است؛

♻️ در این جلسه با پیشنهاد فرماندار ایوان و با حکم استاندار ایلام دکتر حسن بهرام نیا «عبدالله روانا» به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ایوان و «فریدون محمودی» به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی ایوان منصوب شدند، و در پایان از تلاش ها و خدمات ارزنده، «محسن صفری» معاون سابق برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و همچنین خانم «پریدخت نجفی» بخشدار مرکزی سابق تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

 

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است