پیام تبریک فرماندار ایوان

‍ ✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

‍  ✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

 

✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، را تبریک گفت.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، متن کامل پیام به این شرح است:

 

     🌸🌸« بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »🌸🌸

🌹 وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ و َنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

(آیه شریفه ۵ سوره مبارکه قصص)

🌹 نیمه شعبان، روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان نبوی و فرخنده ترین روز خلقت است. روزی است که دیده گان جهانیان به جمال سرو زیبای آفرینش و یوسف بی بدیل فاطمی روشن می شود. سلام‌ بر مهدی موعود (عج)، سلام بر خورشید جان ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان شیدای حضورش، حیاتی پویا می یابد. سلام بر یگانه منجی عالم بشریت که وجود مطهرش فرجامی است بر رفع ظلم ظالمان و ستم ستمگران و به برکت حضورش زمین و زمان تطهیر و مقوله عدل و داد در معنای تام محقق می گردد. سلام بر یادگار پیامبران، جوهر دین و فروزش یقین که امید ظهورش غبار غم ها و نا امیدی ها را از دل شیفتگانش می زداید. همانکه دیده‌ مشتاقان‌ در انتظار مقدمش‌ به‌ راه‌ دوخته‌ و جان‌ عشاق دلباخته‌، در آتش‌ هجرانش نا آرام و سوخته است.

🌹 در آستانه سالروز میلاد، عطر خوش گل نرگس در فضای ایران اسلامی و استان شهید پرور و فرهنگ آفرین ایوان آکنده شده و مشام منتظران را به دم مسیحایش متبرک و معطر ساخته است. خالصانه ترین درودها و تقدیس ها به ذات اقدس کبریایی حضرت احدیت می فرستیم که فرصتی مجدد عنایت فرمود تا در دولت مردمی سیزدهم در پیروی از منویانت داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با همتی مضاعف در پیوند با اهداف متعالی بیانیه سرآمد گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم زمینه ساز واقعی حضور حضرتش شویم.

 

🌹 اینجانب خجسته میلاد با سعادت مسیح آخرالزمان، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء را به عموم مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان ایوان و همه منتظران آن حضرت در سر تا سر عالم تبریک و تهنیت عرض نموده، همچنین  این ایام را که به هفته وزارت اطلاعات و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز نامگذاری شده به مجموعه خدوم، هوشیار این مجموعه فهیم و دور اندیش که همواره با مجاهدت، تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند، شادباش عرض نموده و از ایزد منان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم.

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

 

                     حجت اله اکبری

              فرمانداری شهرستان ایوان

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است