✅ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان

✅ هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان ایوان برگزار گردید.

✅ هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان ایوان برگزار گردید.

 

✅ هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان ایوان برگزار گردید.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۸، هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با دستور کار جمع بندی جلسات و تجلیل از دستگاه‌های فعال و برتر عضو ستاد ساماندهی شهرستان با حضور حجت اله اکبری فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی، یاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان، کارکنان اداره و دیگر اعضای ستاد در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سليمانی فرمانداری ایوان برگزار گردید.

✳️ اکبری فرماندار با تبریک نیمه شعبان و تبریک پیشاپیش سال نو، از مدیرات دستگاههای فعال و دغدغه مند که با اداره ورزش و جوانان هم افزایی دارند و با هم افزایی در صدد کمک به اداره ورزش جهت حل مشکلات این حوزه همکاری دارند تقدیر و تشکر نمودند. و خواستار تداوم این نوع همکاری ها از جانب دیگر ادارات شدند.

✳️ در جلسه آیت اله یاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی با تبریک پیشاپیش سال نو و تشریح اهداف جلسه از ادارتی که بیشترین کمک و همراهی در رابطه با حضور منظم در جلسات و عمل به مصوبات ستاد جهت رفع مشکلات جوانان داشته اند نیز تقدیر بعمل آورد.

 

♻️ گفتنی است؛

👈 در پایان جلسه از مدیران دستگاه‌های برتر لوح سپاس از دست فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان در یافت نمودند.

 

 ✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است