✅ جلسه ستاد پیشگیری از بحران شهرستان ایوان

✅ جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ایوان

✅ جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ایوان

 ✅ جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ایوان

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان: جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ایوان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار و با حضور دیگر اعضاء ستاد در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

 

✳️ فرماندار شهرستان ایوان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع)، و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت؛ در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با کاهش اثرات خشک سالی، از جمله کمبود آب و قطع جریان برق در فصل تابستان، برنامه های در دستور کار داریم که هدف از آن گذر از این اتفاقات با کمترین هزینه است.

 

✳️ فرماندار ایوان با توجه به بحران قطعی برق در کشور و شهرستان تأکید نمود اداره برق موظف است به محض اعلام خاموشی ها، از طریق مختلف برنامه دقیق خاموشی را به اطلاع عموم برساند تا مشکلات سنوات قبل تکرار نشود. اداره برق موظف است با اعلام زمانبندی خاموشی ها، صنوف مختلف از جمله نانوایی ها را مطلع نماید تا کمتر دچار ضرر و زیان شوند. 

 

✳️ حجت اله اکبری بر صرفه‌جویی کلیه دستگاههای اجرایی در زمینه برق و آب آشامیدنی ، تاکید کرد و گفت؛ کلیه ادارات بایستی پس از پایان ساعت کاری، کلیه دستگاه ها و تجهیزات غیر ضرور ، لامپ ها وسائل سرمایشی و ... را خاموش نمایند تا مردم با خاموشی مواجه نشوند. 

 

✳️ وی بر آمادگی هرچه بیشتر اداره برق برای مقابله با بحران‌ و قطع برق در شهرستان ایوان تأکید کرد.

👈 در ادامه جلسه، در خصوص کمبودها و امکانات مورد نیاز، برای ایام پیش رو، بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیماتی اتخاذ گردید. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است