نشست فرماندار با دهیاران

✅ نشست فرماندار با دهیاران بخش های مرکزی شهرستان ایوان

✅ نشست فرماندار با دهیاران بخش های مرکزی  شهرستان ایوان

✅ نشست فرماندار با دهیاران بخش های مرکزی شهرستان ایوان

 

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، نشستی با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، محمودی بخشدار مرکزی، برخی از مدیران ادارات شهرستان و دهیاران بخش مرکزی، در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری ایوان برگزار گردید.

 

✳️ در این جلسه حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت؛ اساسی ترین مشکل مردم مسئله اقتصاد و معیشت می باشد.

✳️ وی در ارتباط با شعار سال و معرفی آن از سوی مقام معظم رهبری گفت اگر در این مسیر قدم برداریم، پیروز می شویم و کلید موفقیت و پیروزی ما در این نبرد اقتصادی تولید و عدم وابستگی است، و مشکل اشتغال نیز حل شدنی است وی گفت؛ یاس و نا امیدی را نباید در کشور نهاینه کنیم.

✳️ فرماندار گفت؛ اگر همه ما به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنیم هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و دهیاران مسئول اداره روستا و پیگیری تمام مطالبات هستند و تمامی دهیاران وظیفه دارند برای تحقق اهداف دولت تلاش کنند.

✳️ وی در پایان گفت؛ دهیاران برای رضای خداوند قدم بردارند و برخورد یکسان با مردم و اهالی روستا داشته باشند، و برای هدر رفتن بیت المال در روستا در بحث کارهای اجرایی و پروژه های عمرانی تلاش خود را به کار گیرند. 

 

✳️ در اين جلسه دهیاران بخش مرکزی گزارشی از مشکلات حوزه کاری خود را ارائه دادند و در پایان پس از بحث و تبادل نظر با حضور اعضاء تصمیماتی اتخاذ گردید. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است