نشست با فرماندهان پایگاه ها

✅ نشست فرماندار با مسئولان پایگاه های بسیج شهرستان ایوان

✅ نشست فرماندار با مسئولان پایگاه های بسیج شهرستان ایوان

 ✅ نشست فرماندار با مسئولان پایگاه های بسیج شهرستان ایوان

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع جهاد تبیین با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و فرماندهان پایگاه های بسیج در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری ایوان برگزار گردید.

 

✳️ در این جلسه حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت، با اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت مردمی و انقلابی می توان از بحران ها و مشکلات گذر کرد.

✳️ وی در ادامه در راستای جهاد تبیین گفت؛ امروزه دشمن در فضای مجازی دارد باورها و اعتقادات فرزندان من و شما را مورد حجمه قرار می دهد و می خواهد از این طریق نسل جدید را از این نظام و انقلاب جدا کند به همین خاطر است در بیانیه گام دوم انقلاب بیشترین توجه مقام معظم رهبری به نسل جوان و جوانان است.

 

✳️ فرماندار گفت؛ مقام معظم رهبری می فرمایند، جهاد تبیین واجب عینی است، یعنی بر همه ی ما واجب است مثلاً بر من به عنوان یک مسئول واجب است تبیین کنم، بیان کنم هجمه ها و انحرافاتی که علیه نظام شکل می گیرد، تبیین کنم و واقعیت ها را بگویم.

 

✳️ فرماندار در پایان گفت؛ شما به عنوان یک بسیجی وظیفه دارید در هر کجا که هستید، جهاد تبیین حکم می کند روشنگری و بصیرت افزایی کنید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است