✅ سفر استاندار ایلام به شهرستان ایوان

✳️ استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان ایوان به مزار شهدای گمنام رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

✳️ استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان ایوان به مزار شهدای گمنام رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

 ✅ سفر استاندار ایلام به شهرستان ایوان 

 

✳️ استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان ایوان به مزار شهدای گمنام رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، دکتر حسن بهرام‌نیا عصر پنجشنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تداوم سفرهای شهرستانی به همراه سرکار خانم دکتر سارا فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی به ایوان سفر کرد و در بدو ورود به مزار شهدای گمنام رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود.

 

✳️ دکتر بهرام نیا، همه مسئولان را موظف به تکریم شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت: شاید آنها به ما نیازی نداشته باشند اما این ما هستیم برای غلبه بر مشکلات نیازمند روحیه فداکاری و ایثارکری هستیم که در این دیدار ها و برنامه ها ایجاد می شود.

✅ استاندار ایلام در ادامه از مسجد جامع شهر ایوان بازدید نمود و خواستار تسریع در اتمام ساخت این بنا شد. 

✳️ این پروژه که از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و مساحت آن حدود دو هزار و ۳۰۰ متر مربع است، در سال گذشته ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده که از این میزان تاکنون ۷۱۷ میلیون تومان تخصیص یافته است.

✅ استاندار ایلام، سپس از پروژه در حال احداث کشتارگاه صنعتی دام ایوان بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات این طرح قرار گرفت و دستور پیگیری موضوع را صادر نمود.

✳️ دکتر بهرام نیا در این بازدید خواستار رفع موانع پیش روی این طرح شد و گفت؛ در شورای اداری شهرستان طرح ها و پروژه های نیمه تمام شهرستان از جمله مسجد شهر ایوان، تکمیل این کشتارگاه و دیگر مشکلات مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، در ادامه از طرح چهار خطه کردن جاده ایوان به تونل اربعین بازدید بعمل آوردند.

✅ بازدید از پروژه انتقال آب از سد کنگیر به دشت زرنه ایوان یکی دیگر از برنامه های استاندار ایلام به شهرستان ایوان بود و از نزدیک در جریان مشکلات کشاورزان این منطقه قرار گرفت. مقام عالی استان، بیان داشت؛ مشکل کم آبی بایستی جدی گرفته شود.

✳️ وی در ادامه از وضعیت خشکسالی در استان ابراز نگرانی کرد و گفت: امسال به سبب کاهش کم سابقه نزولات جوی، ایلام در صدر خشکسالی کشور قرار گرفته است.

✳️ دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به رایزنی های خود در مرکز گفت: در دیدارها با وزیر نیرو و دیگر مسئولان مرتبط مسائل مربوط به خشکسالی به ویژه مشکلات آب و برق استان مطرح و پیگیری شده است.

✳️ استاندار ایلام به مدیران آب منطقه ای و جهاد کشاورزی استان دستور داد در اسرع وقت مسائل و مشکلات کشاورزان این بخش را برطرف نمایند.

✅ بازدید از پروژه تصفیه خانه آب آشامیدنی شهر ایوان، یکی دیگر از برنامه‌های استاندار و هیئت همراه بود.

✅ استاندار ایلام بر تزریق اعتبارات لازم برای این پروژه تاکید کرد و گفت: امیدواریم این پروژه و مهم حیاتی در اسرع وقت به بهره برداری برسد، تصفیه خانه آب ایوان دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و تاکنون ۷۰ میلیارد برای این پروژه هزینه شده و حدود ۳۵ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

 ✳️ دکتر حسن بهرام نیا در ادامه برنامه های سفر به شهرستان ایوان به شهرک صنعتی شهرستان رفت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی قرار گرفت.

✳️ استاندار ایلام در بازدید از شرکت نورد فولاد ایوان خواستار طرح مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی در نشست های تخصصی شد و گفت: پیگیری هایی از سوی استانداری ایلام در رابطه با رفع موانع تولید این مجموعه انجام شده است که ان شاءالله این موضوعات در نشست ها و کمیسیون‌های تخصصی چون ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد توجه قرار خواهند گرفت.

✳️ در پایان از پروژه کنار گذر شهر ایوان بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اجرایی این طرح قرار گرفت و قول مساعد مبنی بر رفع موانع اجرای پروژه را دادند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است