✅ جلسه کارگروه تخصصی ستاد شاهد امور ایثارگران در ایوان

✅ برگزاری جلسه کارگروه تخصصی ستاد شاهد امور ایثارگران شهرستان ایوان

✅ برگزاری جلسه کارگروه تخصصی ستاد شاهد امور ایثارگران شهرستان ایوان

 ✅ برگزاری جلسه کارگروه تخصصی ستاد شاهد امور ایثارگران شهرستان ایوان

 

⬅️⬅️ دکتر جمالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان گفت؛ بعد از 15سال برای اولین بار کارگروه تخصصی ستاد شاهد امور ایثارگران شهرستان ایوان در راستای حل مشکلات فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار می گردد.

 

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان، جلسه کارگروه تخصصی ستاد شاهد امور ایثارگران شهرستان ایوان با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان، رستمی رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش، رؤسای دانشگاه های(آزاد، پیام نور و علمی کاربردی)، و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان در محل این دانشگاه برگزار گردید.

 

✳️ در این جلسه حجت اله اکبری فرماندار ضمن عرض خدا قوت و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در پیشگاه خداوند منان، اظهار داشت؛ عمده مشکلات ما در حوزه دانشگاه و مدارس در دو بخش قرار گرفته، اول اینکه بخشی از آن مربوط به استان و شهرستان و بخش دیگرش موبوط به دستورالعمل های ابلاغی می باشد.

✳️ وی گفت؛ خدمت به جامعه ایثارگری یکی از فضیلت های بزرگ و اخلاقی ماست، و در فرهنگ دینی ما شهید در قرآن جایگاه رفیعی دارد و در بعد جهانی و دستورات دینی احترام به شهید از وظایف ماست و در دیگر کشورها فردی که برای کشورش جان می دهد مورد احترام است و به نام و یادش یادمان درست می کنند.

✳️ اکبری اظهار داشت؛ دلسوزانه به دنبال رفع موانع پیشرفت تحصیلی باشیم و یک برنامه مدون با افق بلند از اول سال تحصیلی برای فرزندان شاهد و ایثارگر در دستور کار قرار دهیم.

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان در پایان گفت؛ من دست کسانی را که به فرزندان شاهد و ایثارگر خدمت می کنند و گره گشای مشکلات آنها هستند، می بوسم. با اميد به آنكه خداوند متعال توفيق خدمتگزاری شايسته به يادگاران و معظم و معزز شـهدا و ايثارگران را نصيب همگی ما گرداند.

 

✳️ در ادامه این جلسه، مدیران پیشنهادات خود را بیان و در پایان تصمیماتی اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است