✅ بهره برداری از یک پروژه فرهنگی - مذهبی

✅ بهره برداری از یک پروژه فرهنگی - مذهبی بنیاد برکت در روستای باسکله

✅ بهره برداری از یک پروژه فرهنگی - مذهبی بنیاد برکت در روستای باسکله

 ✅ بهره برداری از یک پروژه فرهنگی - مذهبی بنیاد برکت در روستای باسکله

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری امام جمعه شهرستان، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان، دکتر زارع مدیر کل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و جمعی از اهالی روستا، مسجد روستای باسکله با مشارکت بنیاد برکت با نام مبارک حضرت ابوالفضل(ع) افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

✳️ دکتر زارع در حاشیه بهره برداری از پروژه های فرهنگی مذهبی بنیاد برکت که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور عارف نوروزی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کشور برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با بیست وچهارمین روز ماه مبارک رمضان این پروژه فرهنگی - مذهبی بنیاد برکت در استان ایلام به بهره برداری می رسد.

✳️ وی با بیان اینکه در سال گذشته، ۱۵ پروژه فرهنگی - مذهبی بنیاد برکت در سطح استان، که کار ساخت آنها شروع شده، افزود: مسجد ابوالفضل(ع)، روستای باسکله یکی از ۱۵ پروژه فرهنگی - مذهبی بنیاد برکت در سطح استان است، که امروز در شهرستان ایوان افتتاح و به بهره برداری رسید.

✳ در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حیدری امام جمعه شهرستان، اظهار داشت؛ مسجد محور فرهنگ و دین است و بستر حرکت در همه زمینه های فرهنگی و مادر همه ی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در اسلام مسجد است، و احیای مسجد یک کار ضرور و واجب است. 

✳️ وی با بیان اینکه، این مسجد علاوه بر اهالی روستا مورد استفاده زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قرار می گیرد، لذا می طلبد از بنیاد برکت به خاطر این کار فرهنگی تشکر کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است