✅ برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان؛

✅ برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان؛ در آستانه فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم

✅ برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان؛ در آستانه فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم

 ✅ برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان؛ در آستانه فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم 

 

✍ به گزارش روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، ظهر امروز چهارشنبه 1401/2/7 جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش و دیگر اعضاء این شورا در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

 

✳️ در ابتدای جلسه، مرجانی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و بررسی مصوبات جلسه ی قبلی شورا، به بیان برنامه های آموزش و پرورش در هفته بزرگداشت مقام معلم پرداختند و بر لزوم تجلیل از معلمان و بازنشستگان فرهیخته و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای گرانقدر فرهنگی تأکید نمودند.

 

✳ در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری امام جمعه شهرستان، بر عملیاتی نمودن همه جانبه ی شعار سال که از طرف مقام معظم رهبری به نام (تولید، دانش بنیان، اشتغالزایی)، نامگذاری گردیده است تاکید نمود.

✳️ وی خواستار حرکت عملی تمام ادارات و ارگانها در این خصوص و استفاده از ظرفیت نیروهای آموزش و پرورش در جهت توسعه کار آفرینی و اجرایی نمودن مسأله دانش بنیان شدند.

 

✳️ سپس حجت اله اکبری فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نیز با تبریک و گرامیداشت روز جهانی قدس و هفته ی تکریم مقام معلم و روز شوراها، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش معلمان عزیز به خصوص در دوران بیماری کرونا، خواستار استفاده از ظرفیت خیرین و افراد نیکوکار در راستای توسعه تعلیم و تربیت گردید.

✳️ وی در ادامه، بر تجلیل مناسب و شایسته از همکاران فرهنگی با کمک سایر ارگانها و نهادها تأکید نمودند.  

✳️ در پایان فرماندار شهرستان از ادارات محترم برق، آب و گاز خواست همکاری لازم رابا مدارس در خصوص نحوه ی پرداخت بدهی ها شد.

 

♻️ گفتنی است؛

👈 در پایان، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت دکتر حیدری در محل نماز خانه آموزش و پرورش برگزار گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است