✅ برگزاری همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای

✅ برگزاری همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ایوان، به مناسبت روز ملی شورا

✅ برگزاری همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ایوان، به مناسبت روز ملی شورا

 ✅ برگزاری همایش شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ایوان، به مناسبت روز ملی شورا 

 

 ⭕️ فرماندار ایوان:

 👈 شوراها امین دولت و مردم هستند/ هدف همه ی ما خدمت به مردم است.

 

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان همایش روز ملی شورا با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری امام جمعه ایوان، حجت اله اکبری فرمانداری شهرستان ایوان، برخی از مدیران شهرستان و اعضاء شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستاهای شهرستان روز پنج شنبه هشتم اردیبهشت ماه 1401 در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

 

✅ در این همایش ابتدا حجت الاسلام والسلمین جناب آقای دکتر حیدری امام جمعه شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی شوراها در سخنانی با اشاره به شکل گیری شورا، اظهار داشت: خود شورا برگرفته از قرآن کریم است لذا باید اعضای شوراهای اسلامی از این موقعیتی که نصیبشان شده به نحو احسن در راستای خدمت به مردم و رضایت خداوند متعال استفاده کنند.

 

✳️ دکتر حیدری، گفت: به گفته امام راحل، منتظر نباشید دیگران مشکلات شما را حل کنند، اگر چه این مشکلات کشوری باشد یا استانی و یا شهرستانی، مثلا الان که ما منتظر باشیم، آمریکا بیاد و مشکلات ما را حل کند، این حرکت اشتباه است، لذا مشکلاتی در سطح شهرستان وجود دارد ما الان منتظر استان باشیم این یک فرهنگ اشتباه است، ما باید خودمان راه حل مشکلات را پیدا کنیم و برطرف نماییم.

 

✅ سپس حجت اله اکبری فرماندار شهرستان؛ با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت: روز ملی شورا، روز جهانی قدس، روز کار و گارگر و همچنین فرارسیدن عید سعید فطر عید بزرگ مسلمین جهان و هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه و بویژه همسنگران خود در حوزه تعلیم و تربیت را تبریک میگویم و اظهار داشت؛ همانطوری که دکتر حیدری در میان مطالب بیان نمودند، با توجه با اهمیت مشورت در جامعه، خداوند متعال بارها در قرآن کریم به مسئله مشورت اشاره کرده و عمل کردن به این امر مهم را سفارش کرده است.

 

✳️ فرماندار ایوان با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا یکی از ارکان مهم تصمیم گیری و تبلور اراده مردم در حاکمیت و اداره کشور است، اظهار داشت: شوراها نقش مهمی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها ایفا می کنند و ما مسئولین وظیفه داریم در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم به همراه شوراهای اسلامی تلاش کنیم و غیر از خدمت به مردم نباید شأنی برای خود قائل باشیم. 

✳️ وی گفت؛ شوراها نماد مردم سالاری دینی و مشارکت مردم در تصمیم گیری هاست و باید از همه‌ ی ظرفیت ها برای تقویت این نهاد استفاده شود، شورای اسلامی، یعنی امین دولت و مردم، شما ها باید یک امانت دار خوبی برای مردم و دولت باشید، مردم به شما اعتماد کردند، شماها به عنوان امین دولت و مردم در هر جا فسادی را متوجه شدید، باید مقاومت کنید و در مقابل آن بایستید. 

✳️ فرماندار افزود؛ بنده هم به عنوان خادم مردم، درخدمت شما و مردم با فرهنگ شهرستان هستم، برای همکاری آماده ام و هدف همه ی ما خدمت به مردم است.

✳️ در ادامه اعضاء شوراهای اسلامی به عنوان نماینده مردم مشکلات را بیان نمودند، و در پایان تصمیماتی اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است