✅ فرماندار ایوان سخنران پیش از خطبه های امروز نماز جمعه.

⭕️ اکبری فرماندار ایوان 👈 آمریکا و اسرائیل یقین بدانند انتقام واقعی خون سردار شهیدمان سردار سلیمانی آزادی قدس خواهد بود.

⭕️ اکبری فرماندار ایوان 👈 آمریکا و اسرائیل یقین بدانند انتقام واقعی خون سردار شهیدمان سردار سلیمانی آزادی قدس خواهد بود.

 ✅ فرماندار ایوان سخنران پیش از خطبه های امروز نماز جمعه.

 

⭕️ اکبری فرماندار ایوان

👈 آمریکا و اسرائیل یقین بدانند انتقام واقعی خون سردار شهیدمان سردار سلیمانی آزادی قدس خواهد بود.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز حجت اله اکبری فرماندار ایوان به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، که به فرموده امام خمینی(ره)، روز قدس نامگذاری شده است، گفت: خداوند تبارک و تعالی را سپاسگزاریم که یکبار دیگر به ما فرصت داد تا در ماه مبارک رمضان و در لیالی قدر از برکات و فیوضات این ماه بهره ببریم و با طاغوت نفس مبازه کنیم، و خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد یکبار دیگر روز جهانی قدس را درک کرده و همه با هم ملت بزرگ ایران و دنیای اسلام در این روز مبارک با زبان روزه برای مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی حضور داشته باشند.

✳️ فرماندار ایوان، برادران و خواهران نماز گزار به دنبال اشغالگری و جنایات رژیم غاصب صهیونستی اسرائیل و شیطان بزرگ آمریکا که جنایاتشون در حق مردم مظلوم فلسطین ادامه داشت بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که اولین شکست هیمنه طاغوت و استکبار بود بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، چون نتیجه اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران را دیده بود که چگونه بر طاغوتی که در ایران مستقر بود غلبه کردند. در یک دور اندیشی مدبرانه در سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس، به دنیا معرفی کرده است و از آن روز، روز جهانی قدس شکل گرفت.

✳️ اکبری افزود؛ امروز مسئله فلسطین، مسئله دنیای اسلام و مسئله انسانیت شده است، امروز مردم فلسطین تنها نیستند و دفاع از ملت مظلوم فلسطین یک دفاع عقیدتی است.

✳️ فرماندار گفت؛ امروز برای حفظ اسلام که عقیده ما است، موظف هستیم از انسان های هم عقیده خودمان دفاع کنیم.

 ✳️ اکبری گفت؛ خداوندی که عزت و عظمت به اسلام و سرداران اسلام داده است، و دیدیم که چه سرنوشتی برای سردار سلیمانی رغم خورد.

✳️ نماینده عالی در شهرستان گفت؛ ما هم به عنوان عضو کوچکی در استان و کشور ایران اعلام می کنیم غاصبان آمریکا و اسرائیل یقین بدانند انتقام واقعی خون سردار شهیدمان سردار سلیمانی آزاد سازی قدس خواهد بود، آرمان شهید سلیمانی و آرزوی شهید سلیمانی آزادی قدس بود، و سربازان لشکر شهید سلیمانی این آرزو را تحقق خواهند بخشید.

✳️ در پایان حجت اله اکبری فرماندار ایوان اظهار داشت؛ به عنوان یک خادم کوچک در این شهرستان از حضور یکایک مردم غیرتمند و شهید پرور شهرستان ایوان بسیار ممنون و سپاسگزارم، که در این راهپیمایی با شکوه یک بار دیگر هم منافقین داخلی را مأیوس و رسوا کردید و هم به آمریکا و اسرائیل اعلام کردید که ما همیشه در صحنه هستیم و امروز با لبیک به فرمان حضرت امام(ره)، و لبیک به مقام معظم رهبری که چند روز پیش فرمودند که روز قدس امسال باید باشکوهتر باشد این امر را محقق نمودند. طاعات و عبادات همه مقبول درگاه احدیت ضمن تبریک روز شوراها و همچنین پیشاپیش عید سعید فطر و روز کارگر و سالروز شهادت استاد مطهری، روز معلم و هفته معلم به محضر سنگربانان، سنگر تعلیم و تربیت تبریک عرض می نمایم.

                    «و سلام علیکم»

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است