✅ تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه ایوان

✅ تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه ایوان با حضور فرماندار

✅ تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه ایوان با حضور فرماندار

 ✅ تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه ایوان با حضور فرماندار

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان ایوان از تعدادی کارگر، کارفرما، کارگران بسیجی و فعالان حوزه کارگری با حضور حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان، الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تابانی مدیر کل تأمین اجتماعی استان، سلیمانی مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان تجلیل بعمل آمد.

 

✅ در این مراسم منصوری مقدم رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن گرامیداشت روز کار و گارگر و خیر مقدم به حاضرین گزارشی از وضعیت کارگران شهرستان ارائه نمود.

 

✅ سپس حجت اله اکبری فرماندار ایوان، با اشاره به روز جهانی قدس و همچنین تبریک فرار رسیدن روز کار و گارگر گفت؛ در جمعی حضور پیدا کردیم و این جمع کسانی و قشری هستند که در دین و آیین ما مورد احترام هستند، و با دستان خود دنبال کسب و روزی حلال می گردند. و این همان دستانی هستند که قطب عالم امکان، پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان آنان بوسه زد. و بنده هم به عنوان یک خادم کوچک این روز را که به نام کار و کارگر مزین شده است را به این قشر بی ادعا بویژه کارگران زحمتکش شهرستان تبریک می گویم.

 

✳️ وی در ادامه اظهار داشت؛ در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" نامگذاری شده است، کارگران عزیز و گرانقدر به عنوان قشری متعهد و زحمتکش در تحقق این شعار نقش بی بدیل دارند، آرزوی موفقیت و سربلندی همگان از خداوند منان خواهان و خواستاریم.

 

✅ در پایان الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن تبریک این روز عزیز به قشر کارگری و عرض خسته نباشی و خدا قوت، مطالبی در این خصوص بیان نمودند.

 

👈 گفتنی است؛

♻️ در پایان این برنامه از کارگران نمونه شهرستان تجلیل بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است