✅ میز خدمت

✅ میز خدمت این بار متفاوت

✅ میز خدمت این بار متفاوت

 ✅ میز خدمت این بار متفاوت

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، در روز جهانی کارگر به منظور تقدیر و تجلیل از کارگران، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان به همراه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی و برخی از مدیران مرتبط با حوزه کار و کارگری ساعت 6:30 صبح در محل استقرار همیشگی کارگران ساختمانی میدان مرکزی شهر ایوان اقدام به برپایی میز خدمت نمودند و در جمع کارگران حاضر شدند.

 

✳️ در این برنامه حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ضمن تبریک روز کارگر به این قشر زحمت کش عنوان نمود، این دستانی که برای کسب حلال پینه بسته اند ستودنی هستند و باید بر آنها بوسه زد.

 

✳️ فرماندار ایوان، در ادامه از کارگران خواست مشکلات خود را مطرح نمایند و پس از استماع درخواست ها از مدیران ادارات خواست به مشکلات این قشر پر تلاش رسیدگی فوری و جدی نمایند.

 

✳️ در پایان با اهداء هدیه از زحمات کارگران تجلیل شد، و به گفته خود کارگران برای اولین بار بود چنین برنامه ای را تجربه کرده بودند از این اقدام قدردانی کردند.

 

♻️ لازم به ذکر است؛

👈 در این برنامه رؤسای ادارات؛ تعاون کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، مرکز فنی و حرفه ای، امور آب و فاضلاب، صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است