✅ شورای اداری بخش زرنه

✅ برگزاری جلسه شورای اداری بخش زرنه

✅ برگزاری جلسه شورای اداری بخش زرنه

 ✅ برگزاری جلسه شورای اداری بخش زرنه

 

 ✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای اداری شهرستان ایوان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین قیطاسی امام جماعت زرنه، مدیران ادارات شهرستان و بخش زرنه و نیز جمعی از بزرگان و معتمدین محلی در محل سالن جلسات بخشداری زرنه برگزار گردید.

 

✳️ در این جلسه حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان گفت؛ جمهوری اسلامی یک نظام مبتنی بر دین و ارزش هاست، که با اراده مردم و براساس دین یک انقلاب در آن شکل گرفته است که نوع حکومت با اراده مردم مشخص شده است که با توکل بر خداوند تبارک و تعالی و حضور جدی مردم چهل و چند سال از این انقلاب را پشت سر گذاشته ایم، که به گفته مقام معظم رهبری در گام دوم این انقلاب هستیم.

✳️ فرماندار ایوان اظهار داشت؛ همه واقف هستیم، مشکلات زیادی وجود دارد و اساسی ترین و اصلی ترین مشکل در حوزه اقتصادی و معیشتی است، اگر بگویم هیچ مشکلی وجود ندارد این یک امر غیر قابل باور است، آنچه که می بینیم مشخص و محرض است.

✳️ اکبری افزود: مشکلات اصلی مردم، مشکلات اقتصادی است، اقتصاد ما یک اقتصاد بیمار است و باید این اقتصاد بیمار را علاج کرد.

✳️ وی در ادامه گفت: مردم باید همراهی کنند تا بر مشکلات غلبه کنیم، امیرالمؤمنین(ع) معصوم بود، اگر مردم حکومت را همراهی نمی کردند، نمی توانست حکومت اسلامی تشکیل دهد.

✳️ فرماندار ایوان در پایان گفت، اما مردم انقلاب را رها نکردند و پای آرمان های انقلاب ایستاداند و در تمام این فراز و نشیب های انقلاب مردم بودند و همراهی کردند، و در انتخابات(۱۴۰۰)، با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی ثابت کردند زیر پرچم جمهموری اسلامی ایستاداند و الان امید دارند به اینکه دولت مردمی و انقلابی که با رأی خود به سر کار آورده اند این مشکلات را برطرف نماید، و دولت عزم جدی دارد با تکیه بر داخل و با کمک گرفتن از شما مردم این مشکلات را از سر راه بردارد، ان شاءالله این مشکلات رفع خواهد شد.

✳️ نماینده عالی دولت، در مورد ارز ترجیحی، گفت: این ارز را ده درصد از افراد سود جو استفاده کردن ولی اکنون با طرح جدید دولت نود درصد مردم از این ارز بهره مند می شوند، رئیس دولت انقلابی و مردمی و جهادی است و دولت نیاز به چنین مدیرانی دارد، مدیری که مردمی نباشد و برای خدمت به مردم روحیه جهادی نداشته باشد مدیر این دولت نمی‌تواند باشد

✳️ وی در پایان گفت: باید برای تولید و رونق اشتغال جدی عمل کنیم و این مهم از اهداف اصلی دولت است، مدیران باید در میدان باشند و مردم را تنها نگذارند، مدیریت ما بدون مردم معنی ندارد، وقتی امام و رهبری خود را نوکر مردم معرفی می کنند، دیگر جایی برای غرور و تکبر برخی مدیران نمی‌ماند که در دفتر خود را بر روی مردم ببندند. این دولت با شهامت تمام دست به اصلاح اقتصاد زده است و باید همه کمک کنیم تا این کار مهم و حیاتی به نتیجه برسد.

 

👈 گفتنی است؛

♻️ در این جلسه بنا به پیشنهاد فرماندار ایوان و با حکم استاندار ایلام ، «آیت اله تمری نیا» به عنوان سرپرست بخشداری زرنه منصوب شد، و در پایان از تلاش ها و خدمات ارزنده، « خلیل خورانی» بخشدار سابق زرنه تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است