✅ مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، و قیام خونین ۱۵ خرداد

✅ همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، و قیام خونین ۱۵ خرداد در شهرستان ایوان با حضور اقشار مختلف مردم،

✅ همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، و قیام خونین ۱۵ خرداد در شهرستان ایوان با حضور  اقشار مختلف مردم،

 

                                 «السـلام علیـک یا روح الله»

✅ همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، و قیام خونین ۱۵ خرداد در شهرستان ایوان با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین ادارات و نهادهای انقلابی و سرکار خانم دکتر فلاحی نماینده مردم حوزه شمالی در مجلس شورای اسلامی در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ رأس ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه ناحیه ایوان پس از طی مسیر خیابان امام (ره)، به سمت مسجد جامع برگزار گردید.

 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان به عنوان سخنران مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت، و گفت؛ یاد و خاطره امام راحل و همچنین شهدای قیام ۱۵ خرداد ۴۲ و تمامی شهدای انقلاب که در راه احیای اسلام و حفظ ارزش ها خون خودشان را نثار کردن و سلام و صلوات خدا بر روح شهدای شهرستان ایوان و به ویژه شهدای(۱۸و۱۹)، خرداد ۶۴ شهرهای ایوان و زرنه گرامیداشت.

✳️ در ادامه بیان نمود؛ در روزگاری که نظام کمونیستی و نظام لیبرال دموکراسی غرب که خود را میدان دار تمدن شرق و غرب عالم معرفی کرد و به نوعی پایان دین را اعلام کرد، که یکی از فرزندان امام حسین به نام «روح الله» به پا خواست و در مقابل هجمه غرب و شرق علیه ادیان ابراهیمی مجاهدت به خرج داد و طرفداران دین مبین اسلام را منسجم کرد.

✳️ وی در ادامه گفت؛ امروز در مقابل زورگوی های غرب وشرق ابر قدرت اسلام که در مقابل تمام بی دینی عالم قد علم کرده است، و این جز به رهبری حضرت امام میسر نبود و بعد از ایشان سی و سه سال است یکی از شاگردان بر جسته مکتب امام خمینی (ره)، حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای هدایت این کشتی را بر عهده گرفته است.

 

✳️ در پایان حجت اله اکبری فرماندار ایوان اظهار داشت؛ به عنوان یک خادم کوچک در این شهرستان از حضور یکایک مردم غیرتمند و شهید پرور شهرستان ایوان ممنون و سپاسگزارم که در این مراسم یک بار دیگر هم منافقین داخلی را مأیوس و رسوا کردید و هم به آمریکا و اسرائیل اعلام کردید که ما همیشه در صحنه بوده و خواهیم ماند.

 

✳️ سپس سرکار خانم دکتر فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مطالبی در مورد شخصیت کاریز ماتیک حضرت امام خمینی(ره)، بیان نمود.

✳️ وی در ادامه به عنوان رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی، به بیان نکاتی در مورد تیم مذاکره کننده پرداخت.

✳️ وی همچنین به وضعیت اقتصادی کشور و حذف ارز ترجیحی اشاره کرد و گفت؛ هر چند مردم تحت فشار اقتصادی قرار گرفتند و قطعاً مشکلات زیاد است. و ارز دولتی فساد آور بود که هم مجلس و هم دولت موافق حذف آن بودیم، بنابرین تدابیری از طرف دولت محترم داره اندیشیده شده، که باتوجه به همفکری و همراهی مجلس و دولت بعد از تعطیلات مجلس پیگیری میکنم، که ان شاءالله نتیجه بخش خواهد بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است