✅ مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، و قیام خونین ۱۵ خرداد

✅ همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، و قیام خونین ۱۵ خرداد در شهر زرنه با حضور اقشار مختلف مردم،

✅ همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، و قیام خونین ۱۵ خرداد در شهر زرنه با حضور  اقشار مختلف مردم،

                                   «السـلام علیـک یا روح الله»

✅ همزمان با سراسر کشور مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، و قیام خونین ۱۵ خرداد در شهر زرنه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین ادارات و نهادهای انقلابی در روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ رأس ساعت ۱۸:۳۰ عصر در محل مسجد سیدالشهداء برگزار گردید.

 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان به عنوان سخنران مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت، و گفت؛ یاد و خاطره امام راحل و همچنین شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ و تمامی شهدای انقلاب که در راه احیای اسلام و حفظ ارزش ها خون خودشان را نثار کردن و همچنین سلام و صلوات خدا بر روح شهدای شهرستان ایوان و به ویژه شهدای(۱۸و۱۹)، خرداد ۶۴ شهرهای ایوان و زرنه که در خون خود غلطیدند را گرامی می داریم.

 

✳️ در ادامه بیان نمود؛ ما فراز و نشیب هایی در طول انقلاب داشتیم خیلی ها برای پیشبرد اهداف اصلی خود آمدند و خود را در قالب خط امام جا دادند اما خط امام معیارها و شاخص هایی دارد.

هرکس از این معیارها و شاخص ها تبعیت کند پیرو خط امام است. این ملاک و معیار یک تعبیری است که مقام معظم رهبری از امام دارد نه دیگران،

✳️ وی گفت: حضرت امام چندین شاخص داشتند: تدبین، اخلاص، صبر و بردباری، احترام به نظر مردم، قانونمندی و ساده زیستی

👈 یکی از شاخص های اصلی خط امام تدین ایشان است. برخلاف خواسته ای که برخی از جریانات اسرار داشتند که انقلاب را به سمت و سوی دیگر مصادره کنند، اما تاکید اصلی امام بر روی اسلام ناب محمدی بود، انقلاب امام مبناش قرآن و اسلام بود.

👈 خط امام و مکتب امام، اخلاص است، امام خالص بود و برای خدا کار می کرد.

👈 صبر و بردباری، شما توجه داشته باشید، از همان ابتدای قیام ایشان تا پیروزی انقلاب و تا زمان ارتحال حضرت امام چه مصیبت ها و سختی هایی برایشان پیش آمد. فرزندش را هم از دست داد و دست از این نهضت بر نداشت.

👈 احترام بر نظر مردم، 

👈قانون مندی 

👈 همچون مولایش امیر المؤمنین ساده زیست بود.

👈 توجه وی خدمت به روستاها بود و دنبال زندگی مرفه نبود. در مقابل تمام ابر قدرت هایی که در جنگ علیه ما بسیج شدند با تمام عِده و عُده آمدند، امام چون متکی به قدرت لایزال الهی بود هیچ ترسی در وجودش نبود و محکم ایستاد.

 

✳️ اکبری بیان نمود؛ این چند نکته و چند نمونه از شاخص های مکتب امام و خط امام بود و ۱۴ خرداد از بین ما رفت، و خیلی ها از کشورهای اروپا و آمریکا خواستند به ایران برگردند فکر کردند که با رحلت امام دیگر این نهضت رو به خاموشی است. اما با تدبیر مجلس خبرگان و درایت خود امام یکی دیگر از شاگردین مکتب امام این پرچم را بلند کردند که سی و سه سال است مقام معظم رهبری حضرت آیت اله امام خامنه ای رهبری این جامعه را بر عهده دارند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است