✅ زلزله 3.9 ریشتری در شهر زرنه

✅ امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۱، رأس ساعت َ۶:۵۶ صبح، زلزله ای با قدرت ۳.۹ در مقیاس ریشتر شهر زرنه از توابع شهرستان ایوان

✅  امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۱، رأس ساعت َ۶:۵۶ صبح، زلزله ای با قدرت ۳.۹ در مقیاس ریشتر شهر زرنه از توابع شهرستان ایوان

 ✅ زلزله 3.9 ریشتری در شهر زرنه

✳️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۱، رأس ساعت َ۶:۵۶ صبح، زلزله ای با قدرت ۳.۹ در مقیاس ریشتر شهر زرنه از توابع شهرستان ایوان را لرزاند. از همان ابتدای وقوع زلزله، با پیگیرهای حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و آیت اله تمری نیا بخشدار زرنه از طریق مبادی ذیربط وضعیت این بخش رصد و به صورت مستمر مورد بررسی قرار گرفت. 

✳️ با توجه به اینکه زلزله در ۶ کیلومتری عمق زمین در زرنه اعلام شده بود، مشخصاً دارای صدای نسبتاً بالایی بود که به وضوح در شهر شنیده می شد، که براساس پیگیری ها و بازدید میدانی انجام شده توسط فرماندار شهرستان و بخشدار زرنه، خدا را شکر خساراتی تا کنون گزارش نشده است و شهر در وضعیت عادی قرار دارد. 

 

♻️ گفتنی است؛

👈 از همان ابتدای صبح دکتر بهرام نیا استاندار محترم ایلام از طریق تماس تلفنی با فرماندار ایوان وضعیت شهر زرنه را جویا شدند که از توجه ویژه دکتر بهرام نیا که با حساسیت اوضاع را پیگیری نمودند، تشکر و قدردانی می نماییم.

👈 همچنین دکتر بیگلریان مدیر کل بحران استانداری در همان دقایق اولیه در تماس تلفنی با فرماندار وضعیت شهر زرنه را با حساسیت پیگیری نمودند و دستور آماده باش به دستگاه های ذیربط را صادر نمودند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است