✅ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری

✅ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید محمد یاسمی

✅ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید محمد یاسمی

 ✅ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید محمد یاسمی

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری و وداع با پیکر مطهر شهید گرانقدر سرهنگ محمد یاسمی، به ریاست حجت اله اکبری فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان و با حضور سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان، حجت الاسلام و المسلمین کریمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، دکتر اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سرهنگ بازیار فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان، عصر امروز شنبه 4 تیرماه، در محل فرمانداری ایوان برگزار شد.

 

✳️ در این جلسه حجت اله اکبری فرماندار ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم و مسئولینی که برای استقبال از پیکر مطهر این شهید والامقام در فرودگاه حاضر شدند، گفت: بالاترین مقام هر انسانی شهادت است که این افتخار در این موقعیت نصیب شهید یاسمی شد.

✳️ وی گفت؛ با توجه به اینکه بنده شناختی که از شهید دارم همیشه آرزوی شهادت داشت و در راه قرآن و دین بود، ایشان ۱۴ حزب از قرآن راحفظ بودند، امیدواریم با کمک و همفکری هم و خانواده معظم شهید مراسم با شکوهی در خور و شأن این شهید والا مقام برگزار شود.

 

♻️ گفتنی است؛

👈 مراسم تشییع و خاکسپاری و وداع با پیکر مطهر شهید گرانقدر سرهنگ محمد یاسمی فردا یکشنبه 5 تیرماه، با حضور مسئولان، عموم مردم شهید پرور و جامعه معزز ایثارگری در شهر ایوان برگزار خواهد شد.

👈 شهید والامقام سرهنگ محمد یاسمی در تاریخ 2 تیرماه سال جاری، در تهران و در حین درگیری با شرور مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است