✅ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان

✅ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان با حضور دکتر سارا فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

✅ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان با حضور دکتر سارا فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

 ✅ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان با حضور دکتر سارا فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با ریاست آقای حجت اله اکبری فرماندار و رئیس شورا و با حضور دکتر سارا فلاحی نماینده حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، مرجانی پور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات‌ فرمانداری برگزار گردید.

 

✳️ در این جلسه ابتدا مرجانی پور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایوان ضمن خیر مقدم به کلیه حاضرین در جلسه‌ و همچنین تقدیر از حضور دکتر سارا فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و قدردانی از زحمات اکبری فرماندار شهرستان گفت: یکی از مهمترین و موثرترین نهادهای اجتماعی، نهاد آموزش و پرورش است که مسئولیت تعلیم و تربیت و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نو را برعهده دارد. در چنین نهاد گسترده ای، استفاده از تجارب صاحب نظران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت و تشکیل شوراهای مختلف برای اتخاذ تصمیم های بایسته و شایسته کاملا ضرورت دارد.

 

✳️ در ادامه حجت اله اکبری فرماندار شهرستان در سخنانی کوتاه، هدف از تشکیل این جلسه تسریع و تسهیل فعالیت های آموزش و پرورش، رفع موانع و مشکلات دانست و گفت: جهت تحقق این امر همه مسئولین موظف به همکاری و هماهنگی با آموزش وپرورش هستند.

✳️ سپس دکتر فلاحی نماینده حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند، به اهداف و وظایف شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است و از آنجا که رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم می باشد و از اهمیت و جایگاه خاص و زیر بنای توسعه کشور است همه وظیفه داریم به آن کمک نماییم.

 

👈 در ادامه هر یک از اعضا به بحث و تبادل نظر در خصوص دستور کار جلسه‌ پرداختند و در پایان مواردی به تصویب رسید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است