✅ حضور بازرس کل استان در شهرستان ایوان

✅  بازدید مهدی اصلانی کرجی بازرس کل استان از ادارات و سطح شهرستان

✅  بازدید مهدی اصلانی کرجی بازرس کل استان از ادارات و سطح شهرستان

 ✅ حضور بازرس کل استان در شهرستان ایوان

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، در این بازدید مهدی اصلانی کرجی بازرس کل استان و هیئت همراه به اتفاق و معاونین ایشان و چند نفر از مدیران شهرستان، در جریان مستقیم روند اجرایی پروژه ها و طرح های شهرستان ایوان قرار گرفتند.

 

✳️ در این بازدید ها، مهدی اصلانی کرجی ضمن بررسی مشکلات شهرداری و همچنین شبکه آبیاری دشت زرنه و راه های مواصلاتی و کنار گذر شهرستان اظهار داشت: انجام بازرسی های تیمی از ادارات شهرستان های سراسر استان با رویکرد شناسایی مشکلات، پیگیری و تسهیل گری در جهت رفع مشکلات و مدیریت صحیح عملکرد فردی و سازمانی، در دستور کار قرار گرفته است و تمامی مجموعه های وابسته به سازمان در سطح استان مورد رصد قرار خواهند گرفت. 

 

❇ گفتنی است؛ 

👈 پس از بازدیدهای میدانی مهندس اصلانی کرجی بازرس کل استان با حضور حجت اله اکبری، معاونین ایشان، برخی از مدیران شهرستان در محل فرمانداری جلسه در راستای حل مشکلات شهرستان برگزار گردید. 

 

❇️ اهم موضوعات مطرح شده؛

👈 مشکلات فنی، حقوقی و اجتماعی کنار گذر پروژه های کنارگذر و همچنین ابلاغ برنامه های زمانبدی توسط پیمانکار، وضعیت پرداخت های صورت گرفته به مشاور پیمانکار تجهیز کارگاه و زمان ابلاغ قرارداد توسط اداره راه و شهرسازی استان و شهرستان

👈 ورودی و خروجی شهر ایوان منتهی به روستاهای گاوسوار و خوران و بررسی مشکلات عملیات اجرایی جدول گذاری و آسفالت این مسیرها

👈 بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری و تسریع در اخذ مجوز بهره برداری معدن برای کارخانه آسفالت و سنگ شکن شهرداری ایوان 

👈 اجرای پروژه های مصوب در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و همچنین طرح هایی که در قالب دیگر سرفصل ها از جمله اربعین در اختیار شهرداری قرار دارد.

👈 جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز و اصلاح تعرفه جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ بر اساس تعرفه های مصوب در جهت حفظ منافع شهرداری 

👈 با توجه به اعتراضات مردمی و در رابطه با جمع آوری زباله ها و مباحث مطروحه با حضور شهردار و پیگیری لازم و تهیه خرید ماشین آلات براساس حمل و جمع آوری زباله ها اقدام نماید.

👈 با توجه به فرارسیدن اربعین و عبور زائرین از شهر ایوان، شهرداری ایوان نسبت به استقرار سرویس بهداشتی اقدام و نتیجه به بازرسی استان اعلام نماید.

👈 ایمن سازی قطعات شهر بازی واقع در پارک شهدای ایوان توسط شهرداری و تشویق بخش خصوصی برای مشارکت در این زمینه 

👈 با توجه به مشکلات سد و شبکه آبیاری دشت زرنه(کنگیر)، شرکت آب منطقه ای، جهاد کشاورزی و تعاون روستایی گزارشی همراه با قوانین و مستندات لازم در خصوص نحوه توزیع، حق آبه و وظایف هر یک از دستگاه های مربوطه با مشکلات و اقدامات انجام شده طی سنوات گذشته تهیه و جهت بررسی به بازرسی کل استان ارسال گردد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است