✅ بازدید از بیمارستان امام رضا(ع)

✅ بازدید فرماندار ایوان از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا(ع)

✅ بازدید فرماندار ایوان از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا(ع)

 ✅ بازدید فرماندار ایوان از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا(ع)

 

👈 فرماندار ایوان به همراه حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان و با حضور دکتر شعبانی رئیس بیمارستان، ضمن تبریک عید سعید غدیرخُم(امامت و ولایت)، از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا(ع)، بازدید نمود.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، حجت اله اکبری فرماندار ایوان، ضمن بازدید از بخش های درمانی، عیادت از بیماران بستری، با پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان گفتگو کرد و از روند خدمات دهی به بیماران آگاه شد.

✳️ وی، ضمن قدردانی از خدمات مسئولین بیمارستان و مجموعه همکاران، توصیه هایی را در خصوص تکریم ارباب رجوع بیان کرد و اظهار داشت: خدمات ارزشمندی در این بیمارستان و در حوزه سلامت و درمان انجام شده که قابل تقدیر می باشد.

✳️ دکتر مهدی شعبانی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) در این بازدید، گزارشی از اقدامات، خدمات و برنامه‌های در دست اقدام جهت توسعه بخش های تخصصی بیمارستان را ارائه داد.

 

❇️ لازم به ذکر است؛

👈 به مناسبت عید سعید غدیر خُم(ولایت و امامت)، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام و بسیج جامعه پزشکی، امروز دوشنبه مورخ 1401/04/27، ویزیت رایگان پزشک در اورژانس بیمارستان امام رضا(ع)، ایوان و مرکز خدمات جامع سلامت شهری زرنه انجام می گردد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است