✅ تجلیل از خبرنگاران شهرستان ایوان

👈 فرماندار ایوان/ دغدغه اصلی اصحاب رسانه در شهرستان پیشرفت شهرستان و رفع مشکلات است.

👈 فرماندار ایوان/ دغدغه اصلی اصحاب رسانه در شهرستان پیشرفت شهرستان و رفع مشکلات است.

 ✅ تجلیل از خبرنگاران شهرستان ایوان

 

👈 فرماندار ایوان/ دغدغه اصلی اصحاب رسانه در شهرستان پیشرفت شهرستان و رفع مشکلات است.

 

✍️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، در مراسمی با حضور حجت اله اکبری فرماندار ایوان، صادقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، روانا معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، فرمانداری ایوان و خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری تجلیل به عمل آوردند. 

 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان ضمن عرض تسلیت ایام حزن انگیز ماه محرم، ماه عزای سرور و سالار شهیدان و قبولی عزاداری همه عاشقان آن امام و تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه، اظهار داشت؛ خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند، خیلی وقت بود که دوست داشتم در خدمت اصحاب رسانه باشم اما پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان باعث گردید که در روز خبرنگار توفیق دیدار با دوستان رسانه را پیدا کنیم.

 

✳️ فرماندار ایوان گفت؛ يک وجه مشترک خبرنگاران شهرستان دغدغه های آنان در مورد مشکلات شهرستان ایوان است که با همکاری و همراهی اصحاب رسانه، و مدیران شهرستان ان شاءالله اين مشکلات برطرف خواهد گردید.

 

👈 وی در مورد انتقاد اصحاب رسانه در زمینه های مختلف ازجمله عدم ارتباطات مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و روابط عمومی ادارات گفت؛ من اين انتقادات را می پذیرم و در اولین جلسه شورای اداری با حضور اصحاب رسانه و مدیران ادارات‌ به بحث ورود خواهيم کرد.

 

✳️ فرماندار ایوان به وحدت همدلی و همراهی اصحاب رسانه با مجموعه مدیران شهرستان اشاره کرد، و اظهار داشت؛ با اين نوع نگاه می توان خيلی از مشکلات شهرستان رصد و نسبت به رفع آنها اقدام نمود.

👈 وی همچنین عمده مشکلات اين روزهای مردم را مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری دانست.

 

✳️ در ادامه اين مراسم، اصحاب رسانه شهرستان در خصوص مشکلات عمده شهرستان از جمله اختصاص بودجه اربعین به شهرستان، توجه به راههای ارتباطی، تکميل طرح‌های عمرانی، عمران شهری، کنارگذر ايوان، بحث فاضلاب شهری، آسفالت معابر و خیابان های شهر، فضای سبز، تکميل پروژه مسجد جامع شهر، راه اندازی دستگاه(سی، تی، اسکن)، بیمارستان امام رضا، ایجاد یکی از رشته های دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان ايوان، مشکل آب شرب ایوان، بحث چاهای پالایشگاه گاز ایلام، به بحث و گفتگو پرداختند.

 

❇️ گفتنی است؛

👈 در پایان اين مراسم با اهدا لوح از خبرنگاران و فعالین فضایی مجازی تقدیر به عمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است