✅ سفر مدیر کل ثبت اسناد و املاک

✅ سفر مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام به شهرستان ایوان(بخش زرنه)،

✅ سفر مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام به شهرستان ایوان(بخش زرنه)،

‍ ⚫️ ایـلام؛ پایتخـت خادمیـن سـیدالشـهداء ⚫️

   🏴 اَلسَّـلامُ عَلَیْـکَ یا اَبا عَبْـدِاللّهِ الْحُسَـیْن(ع) 🏴

 

   🇮🇷 فرارسیدن هفتـه دولت گرامی باد. 🇮🇷

🌹ارزش شهـیدان رجـایی و باهـنر به این بود که با مردم بودند و برای مردم خدمت می کردند.🌹

                                      (( امـام خمـینے«ره»))

 

✅ سفر مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام به شهرستان ایوان(بخش زرنه)،

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، با پیگیری های حجت اله اکبری فرماندار ایوان، روز پنج شنبه 27 مرداد ماه 1401، با سفر مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام به شهر زرنه، در جهت تسهیل در اجرای صدور اسناد زمین های کشاورزی در بخش زرنه جلسه ای با حضور آیت اله تمری نیا بخشدار زرنه و اعضای شورای شهر زرنه برگزار گردید.

 

✳️ در این جلسه ابتدا تمری نیا بخشدار زرنه، یکی از اهداف دولت انقلابی را شفاف سازی، مردم داری و ایجاد داشبورد مدیریتی بهینه در راستای سند توسعه و تعالی دانستند، که طرح کاداستر و تک برگی نمودن اسناد مالکیت زمین های بخش زرنه را نیز یکی از این مؤلفه ها جهت شفافیت اطلاعاتی ذکر کرد.

 

✳️ مرادپور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام، نیز با ارائه توضیحاتی در ارتباط با اهمیت تک برگ نمودن زمین های کشاورزی، آمادگی مجموعه ثبت و اسناد استان در راستای تسریع در عملیاتی نمودن طرح کاداستر و تک برگ نمودن اسناد مالکیت اعلام نمود، 

همچنین، در ادامه بابایی رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گزارشی از وضعیت فعلی مالکیت زمین های کشاورزی بخش زرنه ارائه کرد.

 

 ♻️ گفتنی است؛

👈 مقرر گردید؛ فرایند اجرایی شدن طرح مذکور توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام در اسرع وقت و به روشهای های مختلف به اطلاع، مردم شهرستان ایوان برسد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است