‍✅ نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی های ادارات شهرستان ایوان

‍✅ نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی های ادارات شهرستان ایوان با حضور محمد صحرائی مدیر کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام

‍✅ نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی های ادارات شهرستان ایوان با حضور محمد صحرائی مدیر کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام

 

  ‍✅ نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی های ادارات شهرستان ایوان با حضور محمد صحرائی مدیر کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، اولین نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی ادارات شهرستان ایوان، به ریاست اکبری فرماندار ایوان و با حضور صحرائی مدیر کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام و روابط عمومی ادارات شهرستان در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

 

✳️ در این نشست ابتدا اکبری فرماندار ایوان با تبریک هفته‌ دولت و روز پزشک و گرامیداشت شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و۳۰۰۰ شهید دوران‌ دفاع مقدس استان و ۳۷۳ شهید شهرستان ایوان، از حضور مدیر کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام در نخستین نشست هم‌اندیشی روابط‌ عمومی ادارات شهرستان تشکر کرد، و در ادامه گفت؛ در نظام مقدس جمهوری اسلامی کار کردند دو مسیر دارد، یک مسیر دستورالعمل‌های اداری و مسیر دوم وظیفه دينی و اعتقادی است که‌ مدیران ما به صورت جهادی پای کار هستند.

 

✳️ فرماندار ایوان، گفت؛ شما به عنوان روابط‌ عمومی ادارات، وظیفه انعکاس عملکرد ادارات‌ و ارتباط با رسانه‌ها جهت منعکس کردن خدمات دولت و نظام را دارید، روابط‌ عمومی ها باید در بین مردم امیدواری ايجاد کنند.

 

✳️ اکبری اظهار داشت، روابط‌ عمومی ها در انعکاس اخبار و رویدادهای ادارات کوشا باشند، در هفته دولت با صداقت خدمات و طرح های خوب شهرستان را برای مردم بازگو کنید، و ضعف‌های ادارات را رصد و در رفع آنها تلاش نمایند.

 

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان، درخصوص تکریم ارباب رجوع در ادارات نیز تأکید داشتند و گفت درب اتاق فرماندار برای حضور ارباب رجوع در طول ایام هفته باز است ما روز خاصی برای ملاقات با فرماندار نداریم.

 

✳️ فرماندار ایوان، از اصحاب رسانه شهرستان به خاطر انعکاس اخبار شهرستان تشکر نمود، و از روابط عمومی ادارات خواست که با خبرنگاران شهرستان در ارتباط باشند. 

 

❇️ در ادامه این نشست محمد صحرائی مدیر کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام، از همراهی فرماندار ایوان به خاطر هماهنگی و برگزاری این نشست و حضور روابط‌ عمومی ادارات شهرستان در این نشست تشکر کردند.

 

✳️صحرائی گفت: رسالت روابط‌ عمومی، رسالت خبرنگاری است امیدوارم قلم و تفکر ما بر مدار صداقت بچرخد. 

✳️ وی با تبریک هفته دولت، خواستار انعکاس اخبار دولت در شهرستان در مطبوعات و پایگاه های خبری شدند. 

✳️ صحرایی گفت، روابط‌ عمومی ادارات به عنوان پشتیبان یک دستگاه و مجموعه اداری هستند، و زبان گویا و چشم بینای ادارات هستند، پس در انعکاس اخبار باید کوشا باشند.

 

✳️ وی افزود، اگر کم و کاستی و يا مشکلی در ادارات هست برای مردم‌ شفاف سازی کنید، وظیفه اصلی ما با توجه به فرموده مقام معظم رهبری جهاد تبیین است، نقاط ضعف سیستم را ببينید و آن را بر طرف کنيد، شما روابط‌ عمومی ها جایگاه ویژه‌ای دارید، هنر آن است که ما در کمبودها کار کنیم، در دولت کار و کرامت توجه ویژه‌ای به روابط‌ عمومی ها شده است.

✳️ وی گفت؛ روابط‌ عمومی بازوی راست یک مدیر است، روابط‌ عمومی ها امید آفرینی و از حواشی پرهیز نماید. روابط‌ عمومی بايد به روز باشد و از کمترین امکانات حداکثر استفاده را ببرد.

✳️ صحرائی مدیر کل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری ایلام، در ادامه به دو رویداد مهم در استان اشاره کرد و اظهار داشت؛ یکی هفته دولت و دیگری کنگره عظیم اربعین حسینی که همه ما باید پای کار باشیم، همانطوری که استاندار محترم ایلام جناب دکتر بهرام نیا شبانه‌ روزی درحال تلاش و خدمت هستند، روابط‌ عمومی ادارات شهرستان با اصحاب رسانه ارتباط داشته باشند، خبرنگاران قلم شان برای ما بهترين بهره دارد به هیچ وجه ارتباط تان را با رسانه ها قطع نکنید.

 

✳️ وی در پایان گفت، رسانه های استان در این مدت بيشترين تعامل و همکاری و همراهی با مجموعه دولت داشته اند که جا دارد از خدمات این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

 

❇️ گفتنی است؛

👈 در این نشست، روابط‌ عمومی ادارات شهرستان ایوان در خصوص مسائل مختلف حوزه کاری و نبود چارت سازمانی روابط‌ عمومی در ادارات مطالبی عنوان نمودند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است