✅ جلسه ویژه اربعین در شهرستان اسلام آباد

✳ برگزاری جلسه ویژه اربعین در محل فرمانداری اسلام آبادغرب با حضور فرمانداران و ائمه جمعه (ایوان، گیلانغرب و اسلام آباد)

✳ برگزاری جلسه ویژه اربعین در محل فرمانداری اسلام آبادغرب با حضور فرمانداران و ائمه جمعه (ایوان، گیلانغرب و اسلام آباد)

 ✳ برگزاری جلسه ویژه اربعین در محل فرمانداری اسلام آبادغرب با حضور فرمانداران و ائمه جمعه (ایوان، گیلانغرب و اسلام آباد)

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان، به منظور تسهیل در تردد زوار و ایجاد همکاری در مسیر ایوان - مهران، دوشنبه شب مورخ 14 شهریور ماه 1401، رأس ساعت 21، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان به همراه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری امام جمعه شهرمان، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امام جمعه و محمدی فرماندار شهرستان گیلانغرب، نظری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایوان و همچنین کرمی فرماندار اسلام آباد، جلسه ای در محل دفتر کار ایشان تشکیل شد.

 

✳️ در این جلسه ابتدا حجت الاسلام المسلمین دکتر حیدری امام جمعه ایوان، در سخنانی به بحث کنگره عظیم اربعین اشاره کرد، و گفت؛ اربعین یک جهاد در ابعاد مختلف است، منطقه کرمانشاه و اسلام آباد افتخار میزبانی زوار اربعین را دارند، مردم شهرستان ایوان نیز خواستار این میزبانی هستند.

 

✳️ دکتر حیدری در ادامه گفت؛ میزبان اصلی زوار کشور عراق است که مهمترین خدمات را با کمترین امکانات به زوار انجام می دهند در بحث استان ها ایلام و کرمانشاه باید همکاری داشته باشند و مدیران کشوری هم که وظایف خاص خود را در موضوع اربعین دارند.

 

✳️ وی ادامه داد؛ تابلوها و نقشه می توانند مسیرها را به زوار عزیز راهنمایی کنند. که باتوجه به اینکه شهرستان ایوان یکی از مسیرهای عتبات و عالیات می باشد، بزرگترین تونل غرب به نام(اربعین)، مزین گردیده، ان شاءالله با همکاری فرمانداری، پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایوان هم خادمی زوار آقا امام حسین(ع)، داشته باشند.

 

✳️ در ادامه حجت اله اکبری فرماندار ایوان به کنگره عظیم اربعین اشاره کرد، و گفت؛ ان شاءالله همه ی ما بتوانیم خادمین خوبی برای آقا امام حسین(ع)، باشیم و دو استان ایلام و کرمانشاه در مسیر تردد زوار قرار گرفتند و هدف اصلی ما بحث تراکم جمعیت و تسهیل در ترد زوار و ایجاد همکاری ایل بزرگ کلهر در سه شهرستان (ایوان غرب، گیلان غرب و اسلام آباد غرب)، که از دیرباز در مسیر تردد زوار بودند، خواستار این هستند خادمی و نوکری امام حسین(ع)، را ادامه دهند.

 

✳️ اکبری در ادامه گفت، ان شاءالله با روی کار آمدن دولت انقلابی و با داشتن روحیه جهادی در این مسیر گام برداریم. و هدف همه ی ما خدمت به زوار آقا است و با هم فکری همدیگر بتوانیم به نحوه احسن در خدمت زوار باشم و در بحث تابلوها اصلاحاتی که لازم است از جمله مسیر ها همراه با کیلومتر مشخص و در دید زوار قرار گیرد تا زوار خود حق انتخاب داشته باشد، که بر حسب کیلومتر مسیر را انتخاب کند، ان شاءالله با بازگشایی مرز خسروی شاهد تردد زوار از این مسیر هم باشیم، و مردم عزیز در این خدمتگذاری سهیم باشند.

 

✳️ فرماندار ایوان در پایان اظهار داشت؛ با توجه به اینکه در دو شهرستان همجوار هستیم ان شاءالله بتوانیم در دیگر حوزه ها نیز با همدیگر همکاری داشته باشیم.

 

❇️ در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین فاطمی امام جمعه گیلانغرب، فرمانداران دو شهرستان گیلانغرب و اسلام آباد نیز مطالبی در این راستا بیان نمودند و در پایان پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ گردید. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است