‍✅ جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی مراسمات هفته دفاع مقدس

‍✅ جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی مراسمات هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار ایوان

‍✅ جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی مراسمات هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار ایوان

  ‍✅ جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی مراسمات هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار ایوان

 

✍️ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان جلسه هم اندیشی وبرنامه ریزی مراسمات هفته دفاع مقدس شهرستان ایوان، با ریاست حجت اله اکبری فرماندار ایوان و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمانداری تشکیل شد.

 

✅ در این جلسه ابتدا اکبری فرماندار ایوان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و تقدیر از حضور و همراهی آحاد مردم شهید پرور شهرستان، موکب داران و همچنین مدیران برای خدمات رسانی به زوار آقا اباعبدالله الحسین(ع)، و همچنین گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی، مطالبی در خصوص ایثار و شهادت بیان نمودند و گفت؛ انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید نیاز ضروری جامعه ماست و این مهم از طریق گرامیداشت هفته دفاع مقدس به نحو شایسته امکان پذیر است.

 

✅ وی در ادامه گفت، ایثارگران حلقه اتصال فرهنگ شهادت طلبی بین نسل خود و جوانان امروز هستند، در این هفته پیشکسوتان جهاد و شهادت باید به بهترین شکل ممکن مورد تجلیل قرار گیرند.

✅ اکبری افزود؛ توفیق استماع بیانات مقام معظم رهبری از طریق ویدیو کنفرانس یکی از جلوه های زیبای هفته دفاع مقدس در امسال است که باید زمینه استفاده از این توفیق در شهرستان فراهم شود. 

 

✅ فرماندار در پایان به این موضوع اشاره کرد، و گفت؛ دانش آموزان در ابتدای مهر اولین درس آنها باید آموزش وطن دوستی و دفاع از دین و ارزشها باشد.

 

🇮🇷 سپس در ادامه اعضا حاضر در جلسه مطالبی پیرامون هفته دفاع مقدس بیان نمودند، و در پایان تصمیماتی اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است