✅ هماهنگی و برنامه ریزی مراسم یوم الله 13 آبان

✅ برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی مراسم یوم الله 13 آبان ماه در ایوان،

✅ برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی مراسم یوم الله 13 آبان ماه در ایوان،

✅ برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی مراسم یوم الله 13 آبان ماه در ایوان،

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه ای که رأس ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 1401/08/08، به ریاست فرماندار و با حضور کلیه مدیران ادارات و نهادهای شهرستان ایوان، در محل سالن جلسات شهیدحاج قاسم سلیمانی این فرمانداری تشکیل شد.

 

✳️ در این جلسه ابتدا حجت اله اکبری فرماندار ایوان ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی شیراز و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان و همچنین شهادت تعدادی از نیروی نظامی و انتظامی، حافظان نظم و امنیت در سراسر کشور و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، هفته بسیج را تبریک و تسلیت گفت.

✳️ فرماندار ایوان اظهار داشت باتوجه به وضعیت پیش آمده و انواع توطئه های دشمنان، حضور باشکوه در مراسم یوم الله 13 آبان امسال را لازم و ضروری دانست، و گفت؛ امروز دنیای استکبار تمام قد در مقابل نظام در حال صعود به قله های پیشرفت ایستاده است و در حوادث اخیر شاهد بودیم برخی اغتشاشگران در مقابل هر کاری خرابکارانه ای مبلغ بخصوصی دریافت می نمایند.

✳️ وی گفت؛ مدافعان دروغین حقوق بشر برای مرگ طبیعی خانمی که بر اثر بیماری زمینه ای از دنیا رفته چه جنگ رسانه ای و جنگ ترکیبی راه انداختند، اما در مقابل حادثه خونین شیراز سکوت مرگ باری در دستور کار خود قرار دادند.

 

✳️ نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید نمود، شهرستان ایوان جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر دارد که در اغتشاشات اخیر حدود 100 نفر فریب خورده، که صف مردم از این آشوبگران جداست و مردم فهیم ما علی رغم مشکلات اقتصادی که دارند همراهی این عده قلیل را پیشه نکردند.

 

✳️ وی بیان نمود، دانش آموزان دهه 80 باید متوجه شوند که دانش آموزان مظلوم سال 57 برای استقرار نظام اسلامی از جان خود گذشتند و برای به ثمر نشستن این انقلاب خونهای بسیاری به زمین ریخته شده است و امروز برای نسل جدید باید تبیین کنیم که به راحتی این جوانان عزیز در صف دشمن قرار نگیرند و بازیگر نقشه های آنان نشوند.

❇️ سپس اعضاء حاضر در جلسه مطالبی در رابطه با چگونگی اجرای برنامه هایی متناسب با این روز ملی بیان نمودند، و در پایان تصمیماتی اتخاذ گردید.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است