✅ مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

✅ برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان ایوان

✅ برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان ایوان

 ✅ برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان ایوان 

 

✅ مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان ایوان با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان رأس ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه ناحیه به طرف میدان حضرت امام (ره)، با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار گردید. 

 

✳️ در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا حسینی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های ایلام، در جمع پرشور مردم ولایت مدار شهرستان ایوان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: نظام استکبار و در رأس آن آمریکا درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از همه ی توان خود استفاده خواهند کرد.

 

✳️ حجت الاسلام حسینی افزود: سه کشور آمریکا، اسرائیل و انگلیس اضلاع یک مثلث هستند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سنگ اندازی های زیادی را در راستای جلوگیری از پیشرفت نظامی که در صدد حمایت از مظلومان جهان هستی است صورت دادند و اهداف استکباری نظام لیبرالیسم را در سراسر دنیا دنبا می کنند.

 

✳️ مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های ایلام بیان داشت: آمریکا اگر جنایات زیادی را در سراسر کشور مرتکب شده است و در صدد ۹ جنایات خودش را در سراسر دنیا گسترش دهد.

 

✳️ وی بیان داشت دشمن درصدد است که اقتصاد ما را به چالش بکشد و با ایجاد تحریم های اقتصادی به کشور ضربه وارد کند که نی توان با یک برنامه ریزی مناسب آنان را ناکام گذاشت.

 

✳️ حجت الاسلام حسینی ادامه داد: همه مستحضرید منافقین ۱۷ هزار جوان، پیر،زن و مرد انقلابی ما را در خیابان، مسجد و هر جایی دیگر ترور کردند، و امروزه به بهانه در گذشت مرحومه مهسا امینی و با استفاده از شبکه های اجتماعی حوادث اخیر راه انداختند و درصدد هستد که دامنه اغتشاشات را گسترش دهند و با الحاق خوراک های تبلیغاتی نامناسب سعی در التهاب کشیدن جامعه دارد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است