تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد

مراسم تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد برگزار شد.

مراسم تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد برگزار شد.

مراسم تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ایوان، مراسم تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان، رئیس اداره بنیاد شهید و ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان در محل سالن جلسات شهیدحاج قاسم سلیمانی این فرمانداری برگزار شد.

 

در این مراسم، حجت اله اکبری فرماندار ایوان گفت: همسران جانبازان بعد از نایل شدن همسران‌شان به درجه جانبازی وظیفه سنگینی را بر عهده گرفتند، آن‌ها علاوه بر اینکه باید برخی از امور منزل را انجام می‌دادند از عزیزان‌شان پرستاری کردند.

وی افزود: جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذشتن از جان و مال خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند تا از کیان و ناموس کشور و ارزش‌های اسلام دفاع کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: جانبازان بعد از اینکه در نبرد با دشمنان اسلام به مقام جانبازی نایل شدند، همسران‌شان با ایثار و فداکاری از آن‌ها مراقبت کردند تا این عزیزان بتوانند امورشان را راحت‌تر و آسان‌تر انجام دهند.

 

اکبری گفت: همسران جانبازان در مراقبت از عزیزان‌شان با سختی‌ها و مشکلات فراوانی مواجه شدند که مطمئناً خداوند متعال اجر و ثواب این زحمات را به آن‌ها خواهد داد و دستشان را در دنیا و آخرت خواهد گرفت.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است