✅ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در دیدار با خانواده شهدا؛ صبر خانواده شهدا ستودنی است/ همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

✅ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در دیدار با خانواده شهید «حیدر خورانی»: 👈 صبر خانواده شهدا ستودنی است/ همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

✅ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در دیدار با خانواده شهید «حیدر خورانی»:  👈 صبر خانواده شهدا ستودنی است/ همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 ✅ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در دیدار با خانواده شهید «حیدر خورانی»: 

👈 صبر خانواده شهدا ستودنی است/ همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، محمدسبحان حسنی روز پنجشنبه در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، در بدو ورود به شهرستان ایوان پس از ادای احترام و تجدید بیعت با شهدای گمنام این شهرستان به اتفاق حجت اله اکبری فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین حیدری امام جمعه شهرمان، جمعی از مسئولین استانی و مدیران ادارات شهرستان با حضور در آیین کلنگ زنی امتداد بلوار آیت الله خامنه ای و افتتاح بخش تصویربرداری(سی تی اسکن 16 اسلایس زیمنس شرکت مطلب عارفان ساخت کشور آلمان)، بیمارستان امام رضا(ع)، و کلنگ زنی پروژه مرکز ثابت خونگیری شهرستان ایوان؛ سپس با حضور در منزل خانواده شهید «حیدر خورانی» با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد. 

 

✳️ محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این دیدار گفت: امروزه ایران اسلامی با حضور در صحنه مردم انقلابی، بعنوان یک کشور تاثیر گذار در جهان  شناخته می شود و روزانه مرکز توجه سایر کشورهای جهان است.

 

✳️ وی با اشاره صبر و شکیبایی خانواده شهدا، گفت: خانواده شهدا در مقابل از دست دادن فرزندانشان صبر پیشه می کنند که این مصیبت ها به خاطر عشق به خداوند متعال، ائمه اطهار(ع)، و انقلاب اسلامی است.

 

✳️ حسنی تاکید کرد: این دیدارها برای ارج نهاده به خانواده شهدا است که امیدواریم مسئولان نیز با تلاش همه جانبه ادامه دهنده راه شهدا و آرمان های شهدا باشند.

 

♻️ لازم به ذکر است؛

👈 شهید «حیدر خورانی» 10 مهر ماه سال 65 در منطقه عملیاتی چنگوله مهران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است