بازدید از ادارات ایوان

✅ بازدید سرزده فرماندار از ادارات شهرستان ایوان

✅ بازدید سرزده فرماندار از ادارات شهرستان ایوان

✅ بازدید سرزده فرماندار از ادارات شهرستان

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، "حجت اله اکبری" فرماندار شهرستان ایوان با هدف بررسی وضعیت ادارات، روند کاری و چگونگی برخورد کارکنان با ارباب رجوع از چندین اداره سطح شهرستان به صورت سرزده بازدید نمود.

 

✳️ فرماندار ایوان، ضمن تبریک عید سعید مبعث و فرارسیدن ماه مبارک شعبان هنگام حضور در ادارات شهرستان از نزدیک وضعیت خدمات رسانی این مراکز را مورد بررسی قرار داد و در راستای رسیدگی به مشکلات مردم در سطح ادارات و نحوه خدمت رسانی به آنان از ادارات؛ صنعت، معدن و تجارت، تعاون روستایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بازدید نمود.

✳️ مقام عالی دولت در شهرستان از نحوه عملکرد مدیران و پرسنل اداره در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی های ادارات، برخورد با مراجعین و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات جهت بهبود خدمات رسانی به مردم شهرستان عنوان کرد.

 

✳️ اکبری تأکید کرد: ادارات این شهرستان در ارائه خدمات به مردم باید الگو باشند، زیرا  بهبود خدمات مسئولان به مردم، مصداق عملی تکریم ارباب‌رجوع است و این بازدیدها به صورت آشکار و پنهان از ادارات به طور مستمر صورت می‌گیرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است