✅  دیدار با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان

✅  دیدار فرماندار ایوان با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان به مناسبت روز پاسدار

✅  دیدار فرماندار ایوان با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان به مناسبت روز پاسدار

✅  دیدار فرماندار ایوان با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان به مناسبت روز پاسدار

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، به مناسبت روز پاسدار حجت اله اکبری فرماندار ایوان، به اتفاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی و تعدادی از کارکنان فرمانداری با فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه ایوان دیدار داشتند.

 

 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان ضمن تبریک ولادت اسوه آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران پشتوانه ای محکم و استوار با نیروهایی متعهد و ولایت مدار است که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزشهای الهی آن، همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می کند.

 

✳️ رئیس شورای تأمین شهرستان در ادامه افزود: ثبات کنونی کشور در منطقه بحران خیز خاورمیانه مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح خصوصاً پاسداران عزیز است و بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

✳️ فرماندار ایوان بیان نمود؛ در انقلاب شخصیت ها و مجاهدین زیادی داشتیم اما شهید سلیمانی یک شخصیت ویژه بود، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود، سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌های مؤثر در سپاه بود، ان شاءالله بتوانیم همه ی ما از راهروان سردار سلیمانی باشیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است