✅ پیام تبریک فرماندار ایوان

✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا

✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا

✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا

 

❇️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، در پیامی فرارسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا (سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی( رحمة الله علیه) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال 1358 را تبریک گفت.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، متن کامل پیام به این شرح است:

 

     🌸🌸« بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »🌸🌸

🌹نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص): 

اَشرُفُ المُوًتِ قَتْلُ الشَّهادَه

🌷 شهادت، عزتی ژرف و افتخاری ابدی است. شهدا، طلایه‌داران عزت، استقلال و اقتدار هستند. بی‌گمان شهدا و خانواده معظم ایشان حق بزرگی بر گردن ملت شریف ایران داشته و دارند و این نظام ولایی، امانتی متعالی و بسیار گرانبها است که ما میراث دار آن هستیم. بی تردید به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت وطن است که امروز، این مرز و بوم مقدس در تمامی عرصه‌های چون گوهری بی بدیل می درخشد و همچون بیرقی برافراشته بر قله رفیع و منیع افتخار در اهتزار و آماده ورود باصلابت به گام دوم انقلاب است.

 

🌹 نام‌گذاری 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، به عنوان روز «بزرگداشت شهدا» فرصت مغتنمی است برای بازخوانی و یادآوری رشادت‌ها، مجاهدت ها و ایثارگری‌های شهیدانی که با تقدیم جان خویش به آستان حضرت دوست، عزت، صلابت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند. بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های معظم آنان، همواره مورد تأکید بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، و مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، بوده و وظیفه ای ارزنده است که پاسخگویی بدان امری ضروری و با بغایت با اهمیت است.

 

🌹 اینجانب ضمن ادای احترام به روح پاک و مطهر تمامی شهداء و امام شهدا (ره)، و به پاس ارج نهادن به صبر و شکیبایی خانواده‌های ارجمند و صابر ایشان، امیدوارم با بهره‌گیری از روش و منش شهدا، شاهد رشد، توسعه، اقتدار وعزت روزافزون ایران اسلامی باشیم.

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

                     حجت اله اکبری

              فرماندار شهرستان ایوان

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است