‍ ✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت روز ملی شوراها

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، در پیامی، فرار رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها را تبریک گفت.

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، در پیامی، فرار رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها را تبریک گفت.

‍ ✅ پیام تبریک فرماندار ایوان به مناسبت روز ملی شوراها

 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، در پیامی، فرار رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها را تبریک گفت.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شـهرستان ایوان، متن کامل پیام به این شرح است:

 

     🌸🌸« بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »🌸🌸

🌹 الَّذینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِمْ وَ أَقامُوا الصَّلاةَ وَ أَمْرُهُمْ شُوری‏ بَیْنَهُمْ وَ مِمّا رَزَقْناهُمْ یُنْفِقُونَ(شورا ۳۸)

 

🌹🌹 با صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه وآله و سلم)

🌹 و با اهداء سلام و احترام 🌹

🌹 شکل گیری نهاد شورا ریشه در آموزه های دینی ما و برگرفته از تعالیم الهی و توصیه موکد دین مبین اسلام در جهت همفکری و مشورت در امور است و در واقع فرایند واگذاری امور به مردم و نقش آفرینی شهروندان در تعیین سرنوشت خویش است.

🌹 امر شورا و مشورت از موضوعات مهمی است که در قرآن مجید و دین مبین اسلام بر جایگاه آن تأکید شده و به دستور بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل (ره)، در جهت اهداف بلند و انقلابی و تحقق اصل هفتم و صدم قانون اساسی تأسیس شد و در همین راستا نهم اردیبهشت هر سال که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز "شوراها" نامگذاری شده، یادآور مردم سالاری دینی و و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر و روستا بوده تا بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

🌹 نهم اردیبهشت فرصتی است برای قدردانی از شورا‌های اسلامی شهر و روستا که با اندیشه و اتکا به خرد جمعی در جهت حل مشکلات در سطح محلی تلاش می‌کنند و با نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری ها، زمینه خدمت‌رسانی مطلوب و هر چه بهتر به مردم را فراهم می‌نمایند.

🌹 توفیق شوراهای اسلامی در دستیابی به اهداف، سرمایه‌ی ارزشمند «اعتماد عمومی» را افزایش می ‌بخشد و زمینه‌ساز حضور پرنشاط مردم در همه‌ی عرصه‌های پیشرفت و توسعه‌ی کشور می‌شود.

🌹 مطابق با بیانات مقام معظم رهبری، شوراهای اسلامی؛ نهادی برگرفته از اسلام است که در راستای تحقق برخی اصول قانون اساسی با تقویت نقش مردم در ساختارهای تصمیم گیری برای حل عمل گرایانه مشکلات عینی و مشخص در شهر و روستا تشکیل شده است.

🌹 امیدوارم در این سال که به تدبیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(حفظه‌الله‌تعالی) به عنوان سال "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده است، با برنامه‌ریزی مسئولان و حمایت همه‌جانبه ملت بصیر و ولایت‌مدار در جهت حمایت و پشتیبانی از صنایع و تولیدات داخلی و رفع موانع و مشکلات پیش‌رو، شاهد رونق تولید و مهار تورم باشیم تا با اجرای برنامه‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای منویات مقام عظمای ولایت، گام‌های استواری در راه توسعه و پیشرفت کشور برداریم.

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

                     حجت اله اکبری

              فرمانداری شهرستان ایوان

          شنبـه 09 اردیبـهشـت ماه 1402

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است