‍ ‍ ✅ پیام فرماندار ایوان به مناسبت ۲۸ خرداد

‍ ‍ ✅ پیام فرماندار ایوان به مناسبت ۲۸ خرداد ماه سالروز استقرار دولت کار و کرامت(مردمی و انقلابی)

‍ ‍ ✅ پیام فرماندار ایوان به مناسبت ۲۸ خرداد ماه سالروز استقرار دولت کار و کرامت(مردمی و انقلابی)

‍ ‍ ✅ پیام فرماندار ایوان به مناسبت ۲۸ خرداد ماه سالروز استقرار دولت کار و کرامت(مردمی و انقلابی)

 

✳️ حجت اله اکبری فرماندار ایوان، در پیامی ۲۸ خرداد ماه سالروز استقرار دولت کار و کرامت(مردمی و انقلابی)، حضرت آیت الله رئیسی، را تبریک گفت.

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شـهرستان ایوان، متن کامل پیام به این شرح است:

 

     🌸🌸« بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »🌸🌸

🌹 انتخابات ۲۸ خرداد جلوه‌ای از مردم سالاری دینی بود، در این انتخابات مردم علیرغم همه دشمنی‌های دشمنان و شرایط اقتصادی و مشکلاتی که بود، حضوری باشکوه داشتند و حماسه ای بزرگ خلق کردند؛ حماسه ای که دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کرد.

🌹 مردم دولتی خواستند که این آسیب را جبران کند و اعتماد را به مردم بازگرداند و فاصله میان ملت و دولت کاهش دهد چرا که رابطه بین ملت و دولت برای همیشه می‌تواند بسیار گره‌گشا باشد این رابطه تاکنون بوده و از این پس هم باید باشد تا مشکلات حل شود و در مقابل دشمنی دشمنان ایستادگی و مقاومت شود.

🌹 پیام مردم در ۲۸ خرداد پیام تحول خواهی، عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد و فقر و تبعیض بود، مردم در ۲۸ خرداد پیام اجرای سیاست‌های اعلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. پیام توجه به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و پاسداری و پاسداشت از خون مطهر شهیدان و وصایای ارزشمند آنها بود.

🌹 اینجانب در پایان ضمن تبریک سالروز حماسه ۲۸ خرداد ماه، به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان ایوان، امیدوارم که دولت سیزدهم تحت مدیریت شایسته حضرت آیت الله دکتر رئیسی و با استعانت از درگاه خداوند متعال، در جهت تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، منویات مقام معظم رهبری و اعتلای همه جانبه کشور بویژه در حوزه اقتصاد اعم از رشد سرمایه گذاری و تولید، بهبود فضای کسب و کار و بهبود معیشت عامه مردم با نصرت الهی، گام های اساسی را بر خواهد داشت.

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

                         حجت اله اکبری

                  فرمانداری شهرستان ایوان

                 یکشنبه 28 خـرداد ماه 1402

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است