✅ برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان

✅ برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان(موضوع نشست روشنگری، جهاد تبیین)

✅ برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان(موضوع نشست روشنگری، جهاد تبیین)

✅ برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ایوان(موضوع نشست روشنگری، جهاد تبیین)

 

✍ به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، جلسه شورای اداری شهرستان ایوان به ریاست حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری امام جمعه  شهرستان، سرهنگ پاسدار حامد شیرخدا معاون محترم سیاسی سپاه استان و مدیران ادارات در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری ایوان برگزار شد.

 

✅ در ابتدا حجت اله اکبری فرماندار ایوان ضمن عرض تسلیت شهادت امام محمد تقی جواد الائمه(ع)، و عرض تبریک ۲۸ خرداد ماه سالروز استقرار دولت کار وکرامت(مردمی و انقلابی)، و عرض خیر مقدم به تشریح بخشی از فعالیت های دولت سیزدهم در دو سال اخیر در حوزه سیاست خارجی پرداخت، همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به بیان فعالیت های دولت مردمی در شهرستان ایوان اشاره نمود.

 

✅ سپس سرهنگ پاسدار حامد شیر خدا معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین(ع)، استان به ایراد سخنرانی پرداخت، و گفت؛ با اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت مردمی و انقلابی می توان از بحران ها و مشکلات گذر کرد.

✳️ وی در ادامه در راستای جهاد تبیین گفت: امروزه دشمن در فضای مجازی دارد باورها و اعتقادات فرزندان من و شما را مورد هجمه قرار می دهد و می خواهد از این طریق نسل جدید را از این نظام و انقلاب جدا کند به همین خاطر است در بیانیه نامه دوم انقلاب بیشترین توجه مقام معظم رهبری به نسل جوان و جوانان است.

✳️ مقام معظم رهبری: جهاد تبیین واجب عینی است، یعنی بر همه ما واجب است، مثلا بر من و به عنوان یک مسئول واجب است تبیین کنم،بیان کنم. هجمه ها و انحرافاتی که علیه نظام شکل می گیرد تبیین کنم و واقعیت ها را بگویم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است