✅ حضور فرماندار در منزل جانبازان سرافراز به مناسبت روز جانباز

❇️ فرماندار ایوان: 👈 جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده اند

❇️ فرماندار ایوان: 👈 جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده اند

 ✅ حضور فرماندار در منزل جانبازان سرافراز به مناسبت روز جانباز

 

❇️ فرماندار ایوان:

👈 جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده اند

 

📲| به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایوان، امروز 25 بهمن ماه 1402، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)، و روز جانباز، حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان به همراه تعدادی از مسئولین و ستار رستمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با جانبازان گرانقدر: عزیز امجدی، پرویز بابایی سومار و پاسدار و جانباز محمد زمانی دیدار و گفتگو کردند. 

 

✅ حجت اله اکبری فرماندار شهرستان ایوان در این دیدارها با تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از مجاهدت های این عزیزان گفت: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.

 

✳️ فرماندار ایوان با بیان اینکه جانبازان عزیز با اقتدا به علمدار کربلا، دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده اند افزود: وجود بابرکت این عزیزان باعث زنده شدن ارزش ها و یاد و خاطره ایثارگری های هشت سال دفاع مقدس شده است ما موظف هستیم همواره پیگیر مسائل و مشکلات آن‌ها باشیم.

 

✳️ حجت اله اکبری با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران با الگو قرار دادن امام حسین(ع)، و حضرت ابوالفضل(ع)، در مقابل زورگویی و ستم دشمنان و متجاوزان ایستادند و خانواده هایشان نیز با پیروی از حضرت زینب(س)، بانو و اسوه صبر و استقامت در مقابل مشیت الهی سر تعظیم فرود آوردند که اجر و جایگاهشان در پیشگاه حق تعالی کمتر از شهدا نخواهد بود.

 

❇️ شایان ذکر است؛ 

👈 در پایان هر یک از این دیدارها، مسئولین حاضر با اهدای لوح یادبود و هدایایی از خانواده های جانبازان تجلیل به عمل آوردند. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است